Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Što jesti prije treninga?

Što jesti prije treninga?

Što jesti prije treninga?
  • Objavljeno: Utorak, 17.01.2017.
  • Broj pregleda: 3.510
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovi savjeti će vam pomoći da povećate svoju snagu i izdržljivost i izvučete maksimum iz predstojećeg treninga.

Zob s bobičastim voćem

Zob je ugljikohidrat koji se sporo probavlja i puni tijelo energijom, a bobičasto voće je antioksidans koji reducira stres uzrokovan vježbanjem.

Banane

Banane spadaju u složene ugljikohidrate i izvrstan su izvor energije prije treninga. Također su bogate kalijem koji sprječava grčenje mišića.

Saznajte zašto su prehrana i tjelovježba ključ uspjeha!

Jabuka i kikiriki maslac

Ovo može biti jednostavan i praktičan obrok u bilo koje vrijeme. Sadrži kombinaciju ugljikohidrata i proteina što je idealna kombinacija za trening.

Pistacije i borovnice

Borovnice sadrže protuupalna svojstva, što može ubrzati oporavak od oštećenja mišića, a pistacije su odličan izvor proteina i masti koje daju energiju.

Isprobajte smoothie za oporavak nakon vježbanja!

Voće

Prije vježbanja dobro je popiti voćni smoothie, bez dodataka umjetnih sladila. U jednostavan smoothie možete dodati protein iz kravljeg sira i pojačati učinke treninga.

Kava i mlijeko

Protein iz mlijeka kontinuirano omogućava energiju, a kofein iz kave mu daje dodatnu snagu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti