Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Svakodnevna tjelovježba za prevenciju srčanog udara

Svakodnevna tjelovježba za prevenciju srčanog udara

Svakodnevna tjelovježba za prevenciju srčanog udara
  • Objavljeno: Četvrtak, 04.09.2014.
  • Broj pregleda: 157
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovo nije prvo istraživanje koje pokazuje da tjelovježba može smanjiti rizik od nastanka srčanog udara i općenito pospješiti zdravlje srca. No, po prvi puta su znanstvenici otkrili da tjelovježba rizik od nastanka srca može smanjiti za čak 46%!

Znanstvenici iz Švedske su proveli istraživanje, koje je objavljeno u časopisu Circulation. Tijekom istraživanja, koje je trajalo 13 godina, su znanstvenici pratili životne navike i cjelokupno zdravstveno stanje kod gotovo 40000 sudionika.

Rezultati su pokazali da što su sudionici bili više fizički aktivni, to je bio manji rizik od nastanka srčanog udara. Najznačajnije smanjenje rizika su primijetili kod sudionika koji su najmanje 5 dana u tjednu svaki dan vježbali 60 minuta umjereno ili pak 30 minuta intenzivno.

Čak i ako nemate svaki dan dovoljno vremena za vježbanje od 30 do 60 minuta, važno je da vježbate. Na početku će vam biti dovoljno i manje, a kako će vaša fizička kondicija biti sve bolja, tako ćete moći izdržati, ali ćete i htjeti vježbati dulje.

Prethodna istraživanja su pokazala da su za zdravlje srca najbolje kardiovaskularne vježbe i da je tjedno dovoljno vježbati oko 2.5 sata umjerenim intenzitetom kako bi pospješili zdravlje srca i cjelokupnog kardiovaskularnog sustava.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti