Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Tjelovježba u borbi protiv stresa

Tjelovježba u borbi protiv stresa

Tjelovježba u borbi protiv stresa
  • Objavljeno: Četvrtak, 30.05.2013.
  • Broj pregleda: 740
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kako točno tjelovježba pomaže u borbi protiv stresa? Naročito kada se tijekom vježbanja povećava razina hormona stresa, kortizola?

Tjelovježba potiče proizvodnju neurohormona, kao što je norepinofrin, koji su povezani s poboljšanjem kognitivnih funkcija, raspoloženja i učenja. Neka istraživanja su pokazala da nas tjelovježba uistinu čini pametnijima.

Tjelovježba potiče rad fiziološkog tjelesnog sustava, koji je zaslužan za pravilno suočavanje tijela i uma sa stresom.

Kardiovaskularni sustav tijekom tjelovježbe počinje ubrzano raditi, šalje signale živcima i mišićima, a za uzvrat se tijelo svaki put sve bolje nosi sa stresom.

Što više sjedimo, to je komunikacija između različitih organa u tijelu slabija i dolazi do kroničnog stresa u tijelu.

Samo brza šetnja il vožnja bicikla će biti sasvim dovoljna da smanjite razinu stresa. Brojna istraživanja su pokazala da intenzivnija tjelovježba odmah poboljšava raspoloženje, pamćenje, podiže energiju i smanjuje rizik od nastanka depresije, napetosti i tjeskobe.

Ovo je još više iznenađujuće jer intenzivna tjelovježba trenutno povećava razinu hormona stresa, kortizola. Ključna riječ je trenutno.

Nakon nekog vremena se razina kortizola značajno počinje smanjivati, a tijelo preplavljuju hormoni sreće i dobrog raspoloženja - endorfin i serotonin.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti