Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Tjelovježbom protiv stresa

Tjelovježbom protiv stresa

Tjelovježbom protiv stresa
  • Objavljeno: Četvrtak, 27.09.2012.
  • Broj pregleda: 1.301
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kronični stres može uzrokovati razne fizičke i emocionalne zdravstvene probleme. Stres može utjecati na bilo koji organ, bilo koji sustav, bilo koji dio našeg tijela.

Često uzrokuje osip na koži, visok krvni tlak, kardiovaskularne bolesti, probavne smetnje, neke vrste raka, a čak ubrzava proces starenja. Utječe na učestalost i težinu migrena, napadaje astme i fluktuacije šećera u krvi kod dijabetičara.

Jedno istraživanje američkih znanstvenika je pokazalo da osobe koje su izložene konstantnom stresu imaju čak 50% veći rizik od nastanka prehlade. Stresni događaji su sastavni dio života i uvijek će ih biti, stoga je najbolje naučiti nositi se s njima.

Znanstvenici su dokazali da tjelovježba smanjuje razinu kortizola (hormona stresa) u tijelu, a potiče oslobađanje endorfina koji promiče dobro raspoloženje

Stručnjaci savjetuju da se protiv stresa borite svakodnevnom tjelovježbom, a ističu i najznačajnije učinke tjelovježbe na stres:

  • Tjelovježba može pomoći smanjiti tjeskobu.
  • Tjelovježba može pomoći da se osjećate manje nervoznim.
  • Tjelovježba može poboljšati vaše raspoloženje.
  • Tjelovježba može pomoći da se osjećate opuštenije.
  • Tjelovježba može poboljšati vaše samopoštovanje.
  • Tjelovježba može promicati zdraviji način prehrane.
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti