Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vaš mozak tijekom tjelovježbe

Vaš mozak tijekom tjelovježbe

Vaš mozak tijekom tjelovježbe
  • Objavljeno: Utorak, 27.10.2015.
  • Broj pregleda: 571
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Dokazano je da redovita tjelovježba pospješuje zdravlje cjelokupnog organizma. Istraživanja su pokazala da redovita tjelovježba može pospješiti pamćenje, smanjiti razinu stresa, pomoći u prevenciji depresije i ublažiti anksioznost.

Jedno istraaživanje je pokazalo da žene u dobi iznad 65 godina, koje redovito vježbaju, imaju manji rizik od nastanka kognitivnih poremećaja, bolje su raspoložene, imaju bolje pamćenje i generalno bolje kognitivne sposobnosti.

Vježbanje je naročito važno kada je u pitanju mozak koji je u razvoju. Redovita fizička aktivnost može pospješiti kognitivne funkcije kod djece, naročito koncentraciju i pamćenje. Tjelovježba donosi niz prednosti za mozak, a neke od najznačajnijih su:

  • Pospješuje pamćenje i sposobnosti učenja
  • Pomaže u prevenciji demencije
  • Potiče oslobađanje endorfina
  • Smanjuje razinu stresa i pomaže u prevenciji depresije
  • Smanjuje rizik od nastanka Parkinsonove bolesti

Istraživanja su pokazala da je najbolje vježbati svaki dan umjerenim intenzitetom 20 do 30 minuta, a barem 2 puta tjedno raditi i vježbe snage, a najučinkovitiji treninzi su oni tijekom kojih mijenjate intenzitet vježbanja.

Otkrijte najvrjednije prednosti tjelovježbe.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti