Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbajte samo 12 minuta dnevno i smršavite!

Vježbajte samo 12 minuta dnevno i smršavite!

Vježbajte samo 12 minuta dnevno i smršavite!
  • Objavljeno: Četvrtak, 17.03.2016.
  • Broj pregleda: 935
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Danski znanstvenici su u nedavnom istraživanju ustanovili da je, ako odaberete pravu vrstu treninga, za mršavljenje potrebno vježbati samo 12 minuta dnevno.

Intervalni treninzi visokog intenziteta su se pokazali najboljima u svrhu postizanja i održavanja zdrave tjelesne težine, kao i oblikovanja tijela. Ovi treninzi se temelje na principu neprestanog izmjenjivanja intenziteta vježbanja s kratkim pauzama.

10-20-30 metoda vježbanja se može primijeniti na svim vrstama aerobnih vježbi (trčanje, vožnja bicikla, rolanje). Princip ove metode je da 30 sekundi vježbate umjerenim intenzitetom, potom povećate intenzitet u idućih 20 sekundi i posljednjih 10 sekundi vježbate maksimalnim intenzitetom.

Izmjenjivanje intenziteta trebate ponoviti 5 puta. Na kraju treninga nastavite s laganom šetnjom u razdoblju od 2 minute kako biste dopustili srcu da nastavi raditi normalnim srčanim ritmom. Nakon kratkog odmora napravite još 5 ponavljanja.

Znanstvenici su učinak ovog treninga proučavali na 132 trkača. Podijelili su ih u grupe. Jedna grupa je trebala raditi intervalne treninge visokog intenziteta, a druga je trebala nastaviti s uobičajenim treninzima.

Nakon 8 tjedana su uspoređivali rezultate i došli do zapanjujućih rezultata. Jedini nedostatak intervalnog treninga visokog intenziteta je smanjenje pretrčanih kilometara. No, sudionici koji su pratili program intervalnog treninga su imali nižu razinu krvnog tlaka, a za otprilike 38 sekundi su brže pretrčali 5 kilometara, u odnosu na sudionike koji su nastavili s uobičajenim treninzima.

Izravnajte trbuh ovim vježbama za samo 14 dana!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti