Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbanje tijekom menstruacije – da ili ne?

Vježbanje tijekom menstruacije – da ili ne?

Vježbanje tijekom menstruacije – da ili ne?
  • Objavljeno: Četvrtak, 05.12.2013.
  • Broj pregleda: 158
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ako su vaše menstruacije bolne, vaš instinkt vam vjerojatno govori da se sklupčate pod dekom i mirujete. Ipak, dokazano je da tjelovježba može ublažiti menstrualne tegobe, uključujući grčeve, bolove, nadutost i promjene raspoloženja.

Trebate znati da su neke vježbe tijekom menstruacije bolje od drugih. Važno je da osluškujete svoje tijelo i stanete kada primijetite da mu je dosta.

Ublažite menstrualne bolove pomoću ovih namirnica!

Kako biste se opustili i ublažili menstrualne tegobe, predlažemo vam neke od sljedećih aktivnosti.

Hodanje

Treninzi jakog intenziteta tijekom menstruacije sigurno neće naškoditi vašem tijelu, ali možete povećati rizik od nastanka ozljede. Stoga, stručnjaci predlažu hodanje koje je jednostavna aktivnost blagog intenziteta.

Trčanje

Ako želite trčati, slobodno trčite. Trčanje je definitivno učinkovitije od hodanja, a najbolje od svega je što će se u tijelu vrlo brzo početi oslobađati hormoni sreće, a za vas to znači manje tjeskobe i bolje raspoloženje.

Ublažite menstrualne bolove na prirodan način!

Joga

Joga se sastoji od različitih položaja, a neki od njih čine čuda za menstrualne tegobe. Izvodite položaje koji istežu i ujedno opuštaju mišiće trbuha. Početni osjećaj možda neće biti ugodan, ali ćete uskoro osjetiti kako su bolovi sve slabiji.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti