Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbanjem do boljeg sna

Vježbanjem do boljeg sna

Vježbanjem do boljeg sna
  • Objavljeno: Utorak, 05.03.2013.
  • Broj pregleda: 851
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Znanstvenici su još jednom potvrdili da tjelovježba može poboljšati kvalitetu sna i smanjiti razinu anksioznosti i stresa, koji su vodeći uzroci problema sa spavanjem.

U istraživanju je sudjelovalo 1000 odraslih osoba u dobi od 23 do 60 godina. Prema rezultatima ankete, osobe koje vježbaju spavaju bolje, u odnosu na one koji ne vježbaju.

Znanstvenici ističu da je dovoljna brza šetnja u trajanju od 20 minuta da se kvaliteta sna poboljša. Voditelj istraživanja, prof. Max Hirshkowitz je izjavio kako"ako imate slabiju tjelesnu kondiciju, svakodnevno šećite barem 10 minuta kako bi san bio kvalitetniji", prenosi EverydayHealth.

Osobe sa sjedilačkim načinom života su češće pospane tijekom dana. Nekima je čak teško održavati se budnima tijekom vožnja s posla prema doma.

Osobe koje ne vježbaju imaju povećani rizik od nastanka apneje, ozbiljnog medicinskog stanja tijekom kojeg dolazi do prestanka disanja i povećanja rizika od nastanka srčanog i moždanog udara.

Znanstvenici su otkrili da vježbati možete u bilo koje doba dana, čak i prije spavanja. Ovaj rezultat istraživanja je konačno demantirao vjerovanje da vježbanje prije odlaska u krevet narušava kvalitetu sna. Ipak, osobe koje pate od kronične nesanice trebaju izbjegavati vježbanje prije samog odlaska u krevet.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti