Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Voda ili sportsko piće?

Voda ili sportsko piće?

Voda ili sportsko piće?
  • Objavljeno: Srijeda, 12.09.2012.
  • Broj pregleda: 518
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sportska pića ne bi smjela u potpunosti zamijeniti regularan unos vode. Iako sportska pića pomažu kod hidratacije tijela, većini osoba nisu potrebni dodatni ugljikohidrati, kalorije i šećeri.

Mogu biti korisna kod dugih i napornih tjelovježbi. Naime, osobe koje vježbaju sat ili više dnevno trebaju dodatnih 30 do 60 grama ugljikohidrata kako bi tijelu osigurali izvor energije i održali šećer na normalnoj razini. Većina sportskih pića sadrži 2 do 8% ugljikohidrata.

Ipak, voda je ono što je organizmu najprirodnije i najpotrebnije. Vodu niti jedno piće ne može zamijeniti, niti jedno piće vas neće hidratizirati kao voda, a ne sadrži kalorije, ugljikohidrate ili šećere.

Voda je bolji izbor za osobe koje vježbaju umjerenim intenzitetom i žele tijelo dovesti u formu ili smršaviti. Vodu odaberite u trenucima kada niste aktivni, kada sjedite, lagano hodate, tijekom učenja ili rada.q

Sportska pića pijte kada ste fizički aktivni više od jednog sata, vježbate u ekstremnim uvjetima (vrućina, hladnoća, veliki napor). Također pijte sportska pića ako niste imali kvalitetan obrok koji će nadomjestiti ono što ste potrošili vježbanjem.

Sve u svemu, sportska pića su potrebna i nužna profesionalnim sportašima, onima koji su izloženi većim fizičkim naporima, a za sve ostale voda je najbolji izbor!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti