Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Zašto biste trebali jesti više patlidžana?

Zašto biste trebali jesti više patlidžana?

Zašto biste trebali jesti više patlidžana?
  • Objavljeno: Nedjelja, 27.11.2016.
  • Broj pregleda: 214
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nutricionisti preporučaju patlidžane jer su bogat izvor vitamina, vlakana, klorogene kiseline i nasunina koji pomaže u borbi protiv kolesterola. Osim toga, povećana potrošnja patlidžana, može smanjiti rizik od pretilosti, dijabetesa i srčanih bolesti. Patlidžani povećavaju energiju i potiču zdravlje kože i kose.

Patlidžani mogu spriječiti stvaranje krvnih ugrušaka zbog vitamina K i bioflavonoida koji jačaju kapilare.

Patlidžani snižavaju loš kolesterol samo ako su adekvatno pripremljeni. Patlidžane kuhajte ili pecite u pećnici. Izbjegavajte prženje.

Zbog visokog udjela vlakana, patlidžani štite probavni trakt. Također štite od raka debelog crijeva.

Istražite 3 prednosti patlidžana!

Mogu poboljšati cirkulaciju i njeguju mozak jer sadrže esencijalne fitonutrijenate. Te hranjive tvari su koncentrirane u kori, stoga ga nemojte guliti.

Zbog visokog sadržaja topivih vlakana i malo ugljikohidrata, patlidžani su idealni za dijabetičare.

Najbolje su rješenje kada je riječ o kontroli krvnog tlaka i ublažavanje stresa jer sadrže bioflavonoide.

Željezo, kalcij i drugi minerali prisutni u ovom povrću, dostavljaju bitne hranjive sastojke u tijelo.

Patlidžani su idealni za održavanje tjelesne težine jer sadrže malo kalorija, ne sadrže masti i bogati su vlaknima što održava sitost tijekom dana.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Čarolija okusa na vašem blagdanskom stolu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti