Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Zašto trebate uzimati suplemente vitamina D?

Zašto trebate uzimati suplemente vitamina D?

Zašto trebate uzimati suplemente vitamina D?
  • Objavljeno: Utorak, 24.02.2015.
  • Broj pregleda: 729
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sve je veći broj istraživanja koji pokazuju da vitamin D pospješuje rad cjelokupnog organizma, naročito imunološkog sustava. Veliki broj ljudi ne unosi adekvatnu količinu vitamina D, a najbolji izvor vitamina D su sunčeve zrake.

Ne postoji puno prirodnih prehrambenih proizvoda vitamina D i većina njih je životinjskog porijekla: masna riba, goveđa jetra i sir. Gljive su jedini prirodni biljni izvor vitamina D, zbog čega vegani često imaju poteškoća s zadovoljavanjem preporučene dnevne doze vitamina D.

Najbolji način da saznate unosite li dovoljno vitamina D ili ne jest da napravite test krvi. Rani simptomi manjka vitamina D su vrlo suptilni pa možda nećete biti ni svjesni da ne unosite dovoljno vitamina D. Stručnjaci preporučuju da se svakako posavjetujete s liječnikom oko uzimanja suplemenata vitamina D.

Provjerite koji suplementi pobjeđuju depresiju!

Vrlo vjerojatno patite od manjka vitamina D

Vegetarijanci i vegani su izloženi nešto većem riziku, ali veliki postotak ljudi diljem svijeta pati od manjka vitamina D.

Pomaže u borbi protiv raka

Suplementi vitamina D mogu pomoći u liječenju i prevenciji naglog širenja stanica raka, a naročito raka dojke i debelog crijeva.

Pomaže u prevenciji gripe

Vitamin D na prirodan način pomaže u prevenciji gripe, kao i prehlade. Istraživanja su pokazala da osobe, koje unose adekvatnu količinu vitamina D imaju manji rizik od nastanka gripe i prehlade.

Pročitajte vodič kroz dnevni unos suplemenata!

Vitamin D2 ili D3 - koji je bolji?

Postoje dvije vrste vitamina D u obliku suplemenata: D2 i D3. Vitamin D2 se obično nalazi namirnicama biljnog porijekla, a vitamin D3 u namirnicama životinjskog porijekla. Liječnici u većini slučajeva preporučuju vitamin D3 jer je potrebna manja količina vitamina D3 da bi se povećala razina vitamina D u tijelu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti