Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Zdrav ručak i koncentracija

Zdrav ručak i koncentracija

Zdrav ručak i koncentracija
  • Objavljeno: Utorak, 02.09.2008.
  • Broj pregleda: 3.365
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Roditelji bi trebali koristiti malo masti i sjetiti se da je njihov primjer najbolji učitelj djeci, izjavili su stručnjaci. Zdrava prehrana bi trebala biti uključena na popis potrepština kod povratka u školu, izjavili su stručnjaci na University of Michigan Health System.

Dijetetičarka Catherine Kraus objasnila je da zdrava, uravnotežena prehrana omogućava neurotransmiterima (kemijskim prenositeljima poruka u mozgu) da funkcioniraju učinkovitije, što rezultira boljom koncentracijom i pamćenjem.

Djetinjstvo je ključno vrijeme kada tijelo raste i mozak se razvija. Vrlo je važno da je gorivo za tijelo zdrava prehrana i podučavanje djece pravilnim prehrambenim navikama u ranoj dobi je odlična ideja. Počinje se s time da su roditelji uzor, izjavila je gospođa Kraus.

Isprobajte najbolju hranu za koncentraciju!

Roditeljima je preporučila niz načina roditelje kako da prirede dobro balansirane obroke i zalogajčiće za djecu koji im daju energiju i hranjive tvari neophodne za dobre rezultate u školi.

- Pobrinite se da djeca doručkuju. Istraživanje je pokazalo da djeca koja preskaču doručak nisu tako dobra u školi kao ona koja doručkuju. Zdrav doručak uključuju cjelovite žitarice, zobenu kašu ili kruh s proteinima kao što je maslac od kikirikija ili tvrdo kuhano jaje. Uključujući voće umjesto voćnih sokova dodaje se više vitamina, minerala i dijetalnih vlakana u prehranu. Mliječni proizvodi su prihvatljivi dok god su u obliku bez masti ili sa sniženim udjelom masti, kao jogurt ili sir.

I dok se mnoge škole trude uvesti zdravije namirnice za ručak, još postoji mnoštvo nezdravih objeda kao što su pizza, grickalice i zašećereni napitci. Kada djeca jedu obroke s puno masti i puno šećera, njihova tijela će se slomiti, i oni će biti vrlo umorni i letargični što im neće pomoći da rade na najvišoj razini u školi, dodala je Catherine Kraus.

Popravite raspoloženje, pamćenje i koncentraciju uz ova 2 smoothieja!

- Ako ste zabrinuti za izbor hrane u školskoj kantini, dajte djetetu spakirani ručak koji sadržava neki oblik cjelovitih žitarica, kao kruh ili tortilje, s mršavim proteinima, zatim tuna, puretina ili piletina. Uključite dodatno voće i povrće u različitim bojama i veličinama. Zdravi napitci uključuju vodu, mlijeko bez masti ili s niskim udjelom masti ili 100%-tni voćni sok.

- Za večeru, pola djetetova tanjura treba biti voće i povrće, ¼ treba sadržavati mršave proteine i ¼ cjelovite žitarice, kao smeđa riža ili tjestenina od cjelovitog zrna. Pametna večera pomoć će moždanoj funkciji vašeg djeteta. Ako su zadovoljni u vrijeme večere, onda će spavati tijekom noći, djeca trebaju barem 8 do 9 sati sna tijekom noći da bi funkcionirali u školi idući dan, zaključila je Catherine Kraus.

Za MojDoktor:
Maja Vajagić, dr.med.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti