Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Suplementi koji se ne miješaju s lijekovima

Suplementi koji se ne miješaju s lijekovima

Suplementi koji se ne miješaju s lijekovima
  • Objavljeno: Nedjelja, 05.09.2010.
  • Broj pregleda: 676
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Samo zato što je prirodno ne znači da je sigurno. Uvijek provjerite sa svojim liječnikom prije uzimanja dodataka, posebno ako koristite lijekove, čekate operaciju ili ste stariji od 65 godina.

Gospina trava

Preskočite ju ako uzimate: antidepresive

Ako koristite neke lijekove za depresiju, gospina trava može uzrokovati ozbiljne nuspojave, uključujući i serotoninski sindrom. Također reagira s mnogim drugim lijekovima.

Riblje ulje je bolji izbor. Omega 3 masne kiseline mogu potaknuti raspoloženje i pomažu kod blage do umjerene depresije.

Kurkuma

Preskočite ju ako uzimate: lijekove protiv zgrušavanja krvi

Neka istraživanja su pokazala da kurkuma može pomoći u smanjenju upale i bolova od artritisa, ali može biti u interakciji s varfarinom i drugim lijekovima, što povećava mogućnost krvarenja.

Antioksidansima bogati sokovi kao što su sokovi od grožđa, nara i trešnje mogu olakšati simptome artritisa.

Sladić

Preskočite ga ako uzimate: diuretike za visoki krvni tlak

Na lošu probavu umirujuće djeluju kapsule slatkog korijena, ali kada je u kombinaciji s diureticima ili laksativima, ovaj lijek može izazvati opasne razine kalija.
 
Čaj od đumbira može pomoći kako bi se smanjila bol u trbuhu. Izbjegavajte namirnice poput čokolade i citrusa, ili bilo kojeg pića ili hrane koja sadrži kofein.

Povratić

Preskočite ga ako uzimate: lijekove protiv zgrušavanja krvi

Ovaj lijek protiv migrene može usporiti zgrušavanje. Također može izazvati reakcije ako imate alergije na limundžik i krizanteme.

Uzmite dovoljno magnezija. Istraživanja pokazuju da su ljudi koji imaju manjak magnezija skloniji migrenama. Koristite dnevnik za praćenje aktivatora migrene kao što su kofein, alkohol i određene vrste hrane.

Komentari

Najnovije

Najčitanije