Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Hulahop trening

Hulahop trening

Hulahop trening
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.05.2013.
  • Broj pregleda: 2.049
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kako vježbati?

Započnite s osnovnim pokretima koje izvodite bez većeg napora, zatim počnite raditi zahtjevnije vježbe. Slobodno možete kombinirati više vježbi istovremeno. Vježbajte oko 30 minuta dnevno. U jednom treningu ćete sagorjeti 150 do 250 kalorija.

Za ovaj trening će vam trebati hulahop za odrasle, koji je veći i teži. Ako ste početnik započnite s hulahopom koji ne teži više od 1 kilograma i promjer mu je oko 100 centimetara.

Vježba 1

Stanite u hulahop. Desnom nogom iskoračite naprijed, a hulahop držite donjim dijelom leđa. Uvucite mišiće zdjelice, ispravite ramena, podignite prsa, a koljena lagano savijte. Krećite se u smjeru suprotnom od kretanja kazaljke na satu.

Kako bi se hulahop bez prekida kretao, kukovima idite naprijed pa unazad. Ako osjetite da će hulahop pasti, uspravite se i kukovima krenite prema naprijed kako bi podigli hulahop.

Vježba 2

Stanite sa stopalima malo šire od širine ramena. Zavrtite hulahop i kukovima idite s jedne strane na drugu, tako da je hulahop na bokovima. Napnite mišiće trbuha, uspravite se, a prsa i glavu držite uspravnima.

Vježba 3

Prvo isprobajte ovo bez hulahopa. Desnom nogom iskoračite prema naprijed i tijelo nagnite u lijevu stranu. Desnom nogom zamahnite tako da napravite krug od 360°. Lijeva noga će poslužiti kao oslonac i os zamišljenog kruga.

Jednom kada uvježbate ovaj pokret, uzmite hulahop. Vrtite ga u smjeru suprotnom od kretanja kazaljke na satu. Oslonite težinu na lijevo stopalo, a desnom nogom zamahnite kako ste prethodno uvježbali. Ako vam ovaj pokret nije ugodan, zamijenite stranu u kojoj vrtite hulahop i nogu.

Vježba 4

Stanite i hulahop primite desnom rukom, dlan treba gledati prema podu. Vrtite hulahop u smjeru suprotnom od kretanja kazaljke na satu, polako ga dignite iznad glave i vrtite ga tako da su prsti usmjereni prema stropu. Pazite da je palac ispružen tako da hulahop ne ispadne. Kada se umorite zamijenite ruke i ponovite isto s lijevom rukom.

Vježba 5

Započnite s prethodnom vježbom. Kada se hulahop bude vrtio na desnoj ruci, podignite lijevu ruku i spojite dlanove. Palčevi trebaju biti ispruženi. Kada uvježbate ovaj pokret, probajte si malo otežati tako da istovremeno radite čučnjeve, plešete ili stojite na jednoj nozi.

Vježba 6

Vrtite hulahop oko struka, zatim zakoračite svaki put kada je hulahop ispred bokova. Jednom kada uvježbate ovaj pokret, probajte hodati brže. Također možete hodati unatrag ili u stranu.

Vježba 7

Uzmite hulahop u desnu ruku, dlan okrenite prema podu. Vrtite hulahop u smjeru kretanja kazaljke na satu. Kada hulahopom zamahnete iza leđa, primite ga u lijevu ruku i prebacite naprijed. Nastavite raditi krugove, premještajući hulahop iz jedne u drugu ruku. Kada savladate ovaj pokret možete probati istovremeno hodati, raditi čučnjeve ili iskorake.

Vježba 8

Uzmite hulahop desnom rukom i vrtite ga ispred sebe tako da oblikujete broj 8. Kada hulahop bude prelazio s desne strane na lijevu, spustite glavu, podignite koljena i zakoračite ili skočite u hulahop. Dlan okrenite prema sebi, zatim se vratite na početni položaj. Ako vam je ovo preteško, primite hulahop za rub s objema rukama i koristite ga kao uže za preskakanje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije