Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Mitovi o kozmetici

Mitovi o kozmetici

Mitovi o kozmetici
  • Objavljeno: Nedjelja, 02.01.2011.
  • Broj pregleda: 625
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

"Prehrana" za kosu

"Novi šampon ! Njeguje od korijena do vrha!"

Prehrana za kosu nije za nas. Uobičajena vlas sastoji se od mrtvih keratiniziranih stanica (ista stvar je s noktima). I beskorisno ih je hraniti. Evo jednostavan dokaz: ako je stanica još uvijek živa ima krvne žile. Jeste li ikada vidjeli nekoga da krvari tijekom šišanja?

Izgled kose ovisi o kvaliteti kose, organizmu, urođenim dispozicijama, pravilnoj prehrani, te načinu na koji tretirate kosu.

Ako prečesto perete i fenirate kosu onda je šteta neizbježna. Onda dođe vrijeme za "hranljivu" kozmetiku za kosu, koja, naravno, ne hrani ništa.

Naglasak na znanstvene riječi

"Noćna krema s koenzimom Q10."

Korištenjem brojnih znanstvenih riječi, kao što su proteini, keratini i koenzim oglašivači računaju na to da će vas privući i uvjeriti u djelotvornost svog proizvoda.

Nemojte nasjedati na svakakve priče. Te riječi se koriste ciljano da privuku što više korisnika i da vas uvjere u svoje revolucionarno djelovanje.

Naglasak na prirodnosti

Ovaj mit računa na one koji imaju averziju na znanost općenito i posebno na nove tehnologije. Težeći povratku prirodi, oglašavanje potiče takve ljude s riječima "prirodno", i oni se rado odazivaju. Ipak ekstrakt svile zvuči bolje nego izo-propan-butan.

Odobreno od strane stručnjaka

„98% učinkovitost - dokazano kliničkim ispitivanjima uz sudjelovanje 40 žena."

Kozmetički oglasi često koriste izraze kao što je 98% učinkovitost. Ponekad je to više ili manje istina uz dodatak: „Prema rezultatima kliničkih ispitivanja, uz sudjelovanje 40 žena."

Oni govore istinu. Stvarno, postoje testiranje, kada uzimaju 20 do 100 ljudi, takozvani, prvi test na ljudima. Uz njegovu pomoć otkrivaju se loše nuspojave. Ali to istraživanje neće pomoći za procjenu učinkovitosti kozmetičkih proizvoda. Oni bi trebali uzeti deset puta više volontera kako bi istražili da li krema zaglađuje bore i poboljšava ten. Dakle, možete zanemariti postotak naveden u oglasu.

Još jedna stvar o testiranjima. Sada je moderno napisati da proizvodi nisu testirani na životinjama. A to znači da će proizvod na kraju biti biti testiran na ljudima.

Sve gore spomenuto ne znači da trebate prestati koristiti kozmetiku, to bi bilo glupo. Samo trebate izbjeći krajnosti. Kozmetički prodavatelji i kupci imaju apsolutno različite svrhe: naša svrha je prekrasan izgled, njihova je zarađivati novac. To je razlog zašto oni koriste različite trikove.

Samo se zapitajte, zašto ste odabrali baš taj proizvod? Možda ste vidjeli reklamu u kojoj supermodel preporuča baš taj proizvod? Ili iz nekog drugog razloga?

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za sigurno izlaganje suncu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije