Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Može li krema učiniti da izgledate mlađe?

Može li krema učiniti da izgledate mlađe?

Može li krema učiniti da izgledate mlađe?
  • Objavljeno: Srijeda, 14.09.2011.
  • Broj pregleda: 5.037
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Zašto postoji toliko mogućnosti?

Kozmetička industrija stalno nastoji proizvesti inovativnije i učinkovitije proizvode za njegu kože koji nas mame da kupimo to čudo u kutiji.

Budući da su svi dizajnirani kako bi obećali vječnu mladost, potrošač je suočen sa zbunjujućim izborom lijepo zapakiranih proizvoda koji vuku za sobom mnoga pitanja. Donosimo vam vodič koji će pomoći da izaberete najbolji proizvod za sebe.

Kozmetičke tvrtke trebaju tržište za prodaju proizvoda. Dakle, one su zainteresirane za najnovije i najpovoljnije sastojke. Sastojci ulaze i izlaze iz mode (kakao maslac, ulje čajevca i sl.), ali ogromna sredstva se koriste se za razvoj novih proizvoda.

Istraživanja mogu dati tvrtki početnu prednost nad konkurencijom stvaranjem novih proizvoda, ali ako je on popularan, konkurencija će ga kopirati, prilagoditi, prepakirati i reproducirati u širokom rasponu kvalitete i cijene za opće kozmetičko tržište.

Kozmetičke tvrtke traže učinkovitije načine za iskorištavanje sastojaka koji će pomoći izgledu kože. Kao i kod većine stvari u životu, dobijete ono što plaćate. Jeftini proizvodi za njegu kože će se proizvoditi od jeftinijih sastojaka.

No, ne dopustite da cijena bude vaš jedini vodič. Najskuplji proizvod protiv starenja može biti i manje učinkovit od jeftinije verzije.

Dermatolozi tvrde da kozmetika može postići malo više od privremene hidratacije. Po definiciji, kozmetičkim proizvodima nije dopušteno mijenjati strukturu ili funkciju kože. Mnoge tvrtke tvrde da njihovi proizvodi mogu promijeniti strukturu kože. Takvi proizvodi ulaze u sivo područje između kozmetike i farmaceutskih proizvoda.

Farmaceutski proizvodi su podložni strožim kontrolama i testiranjima od kozmetičkih proizvoda jer su jači. Njihove koristi se moraju dokazati, a nuspojave moraju biti objavljene. Regulatorna tijela nisu uvijek aktivna koliko bi trebala biti što se tiče praćenja ove situacije, stoga je javnost loše informirana i zbunjena.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za sigurno izlaganje suncu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije