Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Mršavljenje i gubitak masnog tkiva

Mršavljenje i gubitak masnog tkiva

Mršavljenje i gubitak masnog tkiva
  • Objavljeno: Petak, 15.04.2011.
  • Broj pregleda: 4.688
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Čini se da ljudi ne razumiju razliku između gubitka težine i gubitka masnoće. Važno je da ljudi razumiju da postoji velika razlika između gubitka težine i gubitka masnoće. Koja je razlika?

Mršavljenje je gubitak u tjelesne težine - zbroj težine kostiju, mišića, organa, masti i vode u tijelu.

Gubitak masti je gubitak masnog tkiva koje vaše tijelo nosi. Zdravi postotci tjelesne masti su 12-20% za muškarce i 18-25% za žene.

Kada mršavite ne želite izgubiti mišiće. Naša masa se sastoji od tkiva, mišića, kostiju, krvi, masnoća i vode. Mišići su najvažniji. I mast je također potrebna, bez nje tijelo ne bi moglo funkcionirati. Višak masnoća je loša vijest i to je ono na što bi se trebali usredotočiti, gubitak masnoće.

Kao što znate, vaga mjeri koliko ste težine izgubili, ali vam nikada neće reći što ste točno izgubili. Tu leži problem. Ugljikohidrati vežu vodu. Ako jedete manje ugljikohidrata izgubit ćete na težini (gubitak vode). Ovo je razlog zašto ljudi gube toliko težine na Atkinsovoj dijeti u prva 2 tjedna: to je uglavnom voda. Naravno, povećavajući unos ugljikohidrata, ponovno ćete se vratiti na svoju težinu. S druge strane, dobit ćete mišiće i gubiti masti kod treninga snage. Dvije osobe s istom visinom mogu težiti isto, a izgledati potpuno drugačije. Iz tog razloga, bilderi ili veliki sportaši mogu težiti i puno više od prosječne osobe.

Najbolji način za praćenje napretka, kada krećete na novu prehranu, je izmjeriti postotak masnog tkiva i  težinu bez masnoće koja uključuje kosti, mišiće i druga tkiva. Mjereći te dvije stavke, moći ćete biti u mogućnosti odrediti koliko masnoće ste izgubili i da li gubite mišićno tkivo.

Ne samo da je zdravije izgubiti višak masnog tkiva, već ćete se i osjećati bolje. Nema potrebe za izgladnjivanjem. Gladovanje će zapravo usporiti vaš metabolizam na duge staze, što čini težim održavanje i gubitak.

Fokusiranje na gubitak masnoće pomoći će da vaše tijelo izgleda dobro, a vi da se osjećate odlično. To će vam dati tijelo kakvo želite, bez žrtvovanja zdravlja. Bit ćete mršaviji, ali i zdraviji!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije