Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Natjerajte hormone da mršave umjesto vas!

Natjerajte hormone da mršave umjesto vas!

Natjerajte hormone da mršave umjesto vas!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 22.08.2016.
  • Broj pregleda: 12.381
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Mršavljenje može biti zbunjujuća zagonetka, ali uz pomoć ovih 6 tehnika potaknut ćete oslobađanje hormona koji troše kalorije i masno tkivo. Hormoni su odgovorni za regulaciju tjelesne težine i direktno utječu na rad metabolizma, razinu apetita i izgradnju mišićne mase.

Povećajte unos proteina

Nije svaka namirnica ista. Neke će puno prije stvoriti osjećaj sitosti i spriječiti nastanak žudnje za grickalicama. Osim što će vas neke namirnice brže zasititi, puno dulje će zadržati osjećaj sitosti.

Leptin je hormon koji stvara osjećaj sitosti. Namirnice s visokim udjelom proteina su najbolji način za utaživanje gladi i aktiviranje leptina. On će vašem mozgu poslati signal da više niste gladni i da je vrijeme da prestanete jesti.

Pripremite visokoproteinske palačinke!

Jedno istraživanje, čiji su rezultati objavljeni u časopisu American Journal of Clinical Nutrition, je pokazalo da osobe koje unose adekvatnu količinu proteina rjeđe osjećaju žudnju za grickalicama, brže gube suvišne kilograme i brže grade mišićnu masu.

Izgradite mišićnu masu

Testosteron je hormon koji je prisutan i kod muškaraca i žena, a znanstvenici su ustanovili da potiče sagorijevanje kalorija i masnog tkiva. Razinu testosterona možete povećati izgradnjom mišićne mase. Što više testosterona imate, to će vaše tijelo trošiti više kalorija u stadiju mirovanja.

Vježbe snage su najbolje za povećanje postotka mišićne mase. Za najbolje rezultate radite vježbe snage najmanje 2 do 3 puta tjedno oko 30 minuta.

Provjerite što ne biste smjeli doručkovati!

Ne preskačite doručak

Svaki put kada doručkujete prekidate post. Vaše tijelo je tijekom spavanja u stadiju izgladnjivanja i troši kalorije, a srčani ritam i disanje se usporavaju. To znači da i metabolizam rad sporije. Kako biste tijelo potaknuli na rad, ujutro odmah morate doručkovati.

Potaknite sagorijevanje masti dok sjedite

Štitnjača oslobađa hormone koji reguliraju sagorijevanje masti i potrošnju suvišnih kilograma. Hormoni trijodtironin (T3) i tiroksin (T4) direktno utječu na rad metabolizma. Upravo zato osobe koje boluju od hipertireoze imaju poteškoća sa debljanjem, a osobe koje boluju od hipotireoze imaju poteškoća s mršavljenjem. Štitnjača je usko vezana uz tjelesnu težinu. Ako imate problema s postizanjem zdrave tjelesne težine, svakako se posavjetujte s liječnikom.

Pretvorite svoje tijelo u stroj koji sagorijeva mast!

Naspavajte se

Količina sna utječe na razinu hormona leptina koji regulira apetit. Istraživanja su pokazala da tijelu treba 6 do 8 sati spavanja kako bi reguliralo razinu leptina. Znanstvenici su ustanovili da manjak sna može povećati žudnju za grickalicama i uzrokovati stalan osjećaj gladi tijekom dana.

Vaše tijelo doživljava umor kao dodatan razlog za jelo jer mu na taj način osigurava energiju neophodnu za rad.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Poboljšajte zdravlje štitnjače

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije