Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Navike koje će izravnati vaš trbuh

Navike koje će izravnati vaš trbuh

Navike koje će izravnati vaš trbuh
  • Objavljeno: Utorak, 13.11.2012.
  • Broj pregleda: 6.349
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Neke navike vam uistinu mogu pomoći da izravnate trbuh i spriječite nakupljanje masti. Donosimo vam najbolje navike, koje su istovremeno i jednostavne, a olakšat će vam put do ravnog trbuha.

Dubok dišite

Jedan od najučinkovitijih načina suočavanja sa stresom je duboko disanje. Nekoliko dubokih udisaja i izdisaja će smanjiti razinu hormona stresa (kortizola) koji potiče nakupljanje masti na području trbuha. Dubokim disanjem ćete se odmah opustiti i smanjiti sveukupnu količinu stresa.

Meditirajte

Meditacija predstavlja fokusiranje i koncentraciju na određenu stvar, zvuk, objekt ili vlastito disanje. Meditacijom se povećava razina koncentracije, smanjuje razina stresa i potiče opuštanje. Istraživanja su pokazala da osobe koje svakodnevno meditiraju imaju manju razinu anksioznosti i depresije.

Vježbajte

Što više vježbate, to bolje, ali vjerojatno nećete moći vježbati dugo i intenzivno čim započnete s vježbanjem. Stoga, umjesto vježbanja od 30 minuta, vježbajte u intervalima od 10 minuta. Znanstvenici ističu da je ovakav oblik vježbanja izrazito učinkovit za mršavljenje.

Spavajte

Spavanje je važan faktor u sprječavanju nakupljanja masti na području trbuha. Bez dovoljne količine sna razina hormona stresa u tijelu se povećava. Manjak sna je povezan sa smanjenom razinom leptina, hormona koji regulira apetit i metabolizam. Leptin smanjuje žudnju za hranom i sprječava prejedanje, stoga je od velike važnosti da svake noći spavate barem 7 do 8 sati.

Žvačite polako

Kada jedete brzo, tijelo ne može prepoznati trenutak kada ste već siti. Kako biste usporili, brojite žvakanje svakog zalogaja, a progutajte ga tek kada ga prožvačete 10 puta.

Redovito grickajte

Jedna od ključnih stvari kod gubitka težine je održavanje organizma sitim. Nemojte dopustiti da pregladnite jer će se tada povećati žudnja za hranom, jest ćete prebrzo i vaše tijelo neće moći prepoznati sitost. Svakih nekoliko sati pojedite mali obrok koji će vas održavati sitima.

Pijte vodu

Veliki broj ljudi dehidriranost zamijeni s osjećajem gladi. Tada se stvara žudnja za hranom, što definitivno nije dobro za vašu liniju, naročito trbuh. Pijte vodu redovito, a stručnjaci ističu da je 8 čaša vode dnevni prosjek kojemu treba težiti.

Izbjegavajte sol

Što više soli unosite, više vode ćete zadržavati. Zbog viška vode tijelo će biti naduto i izgledat ćete deblje. Smanjite unos soli i odaberite svježe namirnice koje možete začiniti začinskim biljem.

Istežite se

Istezanje je odličan način povećanja fleksibilnosti, jačanja mišića i smanjenja stresa. Također, svakodnevno istezanje pomaže kod smanjenja rizika od nastanka ozljeda uzrokovanih vježbanjem, što može ugroziti svakodnevnu rutinu vježbanja. Dnevno provedite barem 5 do 10 minuta istežući se.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije