Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Pametno izlaganje suncu

Pametno izlaganje suncu

Pametno izlaganje suncu
  • Objavljeno: Utorak, 28.06.2011.
  • Broj pregleda: 1.548
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Boravak što dalje od sunca možda izgleda kao jedini logičan odgovor. Ali tko želi živjeti u mraku? Ključ je da uživate u suncu i pronađete ravnotežu između zaštite od sunca i ljetnih aktivnosti, poput odbojke na pijesku i plivanja.

Zaštita od sunca koja će blokirati ili promijeniti učinak sunčevih štetnih zraka, je jedna od najboljih obrana protiv oštećenja od sunca, jer pruža zaštitu, a ne ometa udobnost i razinu aktivnosti.

Zaštitni faktor na proizvodima pokazuje razinu UVB zaštite koju daje. Kreme za sunčanje s višim zaštitnim faktorom pružaju bolju obranu protiv štetnih sunčevih UV zraka.

Nanosite zaštiti kremu s faktorom 15 svaki dan, čak i za oblačnog dana i kada ne namjeravate provesti mnogo vremena na otvorenom. Nošenje krema za sunčanje svaki dan je bitno jer je 80% izloženosti suncu slučajno, primjerice dok šećete psa ili odlazite u trgovinu. Koristite kreme za sunčanje širokog spektra koje blokiraju UVA i UVB zrake.

Nanesite kremu za sunčanje često i u debljem sloju. Ako niste sigurni da li stavljate dovoljno kreme, prebacite se na viši faktor. Bez obzira na zaštitni faktor, kremu za sunčanje uvijek morate ponovo primijeniti nakon par sati. Većina krema za sunčanje širokog spektra je učinkovitija u blokiranju UVB zraka od UVA zraka. Dakle, čak i ako ne dobijete opekline, UVA zrake još uvijek mogu oštetiti kožu.

Ponovo nanesite kremu za sunčanje svaki 1 do 2 sata i nakon plivanja ili znojenja. Na direktnom suncu, nosite kremu za sunčanje s višim zaštitnim faktorom, primjerice 30. Sunčeve zrake su najjače između 10.00 i 16.00 sati. Tijekom tih sati, izbjegavajte izlazak na sunce i ostanite u zatvorenom prostoru ili u sjeni.

Vjerojatno znate da je voda glavni reflektor UV zraka, ali i snijeg. Skijanje i ostale zimske aktivnosti nose značajan rizik od opekotina od sunca, pa uvijek nanesite kremu sa zaštitnim faktorom prije izlaska na snijeg.

Određeni lijekovi, kao što su antibiotici koji se koristite za liječenje akni i kontracepcijske pilule, mogu povećati osjetljivost na sunce i na solarij. Pitajte svog liječnika da li vaši lijekovi mogu imati ovaj efekt, i što trebate učiniti.

Čak i kada ozbiljno shvaćate zaštitu kože, želite taj prekrasan preplanuli izgled. Srećom, mnogi proizvodi na tržištu mogu vam to omogućiti. Jedan od sigurnih načina je korištenje proizvoda za samotamnjenje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za sigurno izlaganje suncu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije