Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Pobijedite mršavost na prirodan način

Pobijedite mršavost na prirodan način

Pobijedite mršavost na prirodan način
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 26.09.2016.
  • Broj pregleda: 213
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Za neke osobe dobivanje na težini je jedan od najtežih dostignuća. Oni nisu sretni što su mršavi i možda im je debljanje potrebno radi zdravlja, a njihov ih metabolizam jednostavno ignorira. Osobe koje žele nabaciti koji kilogram, često ne znaju odabrati adekvatan način za postizanje cilja i obično posežu za nezdravom brzom hranom. Često podliježu marketinškim trikovima i reklamama za proizvode koji su skupi i neučinkoviti.

Debljanje će za mnoge doći prirodno s godinama. Ako je dobivanje na težini krajnji cilj, treba ga znati postići i održati.

Dodaci prehrani i zamjenski obroci

Jedan od ključnih faktora za dobivanje na težini je izbjegavanje dodataka prehrani. Mnogi te dodatke koriste kao nadomjestak prehrani, što znači da proteinske shakeove koriste kao zamjenske obroke. Ljudsko tijelo jednostavno treba više hranjivih tvari od samih proteina.

Saznajte kako se zdravo udebljati!

Posvetite vrijeme pripremi obroka koje ćete uvijek imati pri ruci i na kojima će vam tijelo biti zahvalno.

Povećani unos hrane

Ne možete unositi još više hrane i odlučili ste radije popiti dva proteinska shakea dnevno? Loša odluka!

Radije ta dva zamjenska obroka razdijelite u 4 prava manja obroka. Na primjer, pojedite 2 jaja na oko i tost. Što god konzumirali za vrijeme obroka, imajte na umu da kombinirate proteine i ugljikohidrate.

Povećanje broja obroka tijekom dana je jednako važno kao i izbor namirnica. Doručak, ručak i večera su obavezni, i uvedite još barem dva dodatna obroka. Radije smanjite veličinu pojedinih obroka, nego da jedan izbacite. Što češće unosimo hranu, tijelo će se naviknuti na određeni ritam potrošnje i moći ćemo kontrolirati metabolizam. Ako potrošite više kalorija nego ste unijeli, sigurno nećete dobiti na težini. Izračunajte koliko potrošite kalorija tijekom dana i unesite barem duplo više kalorija.

U tome vam može pomoći kalkulator za izračun dnevnog unosa kalorija.

Fokusirajte se na odabir namirnica

Fokusiranje na prave namirnice je izrazito važno ako se želite udebljati. Kao što smo ranije spomenuli, mnogi u ovoj situaciji pribjegavaju konzumaciji brze hrane koja nije zdrava za tijelo i ne ispunjava potrebu za proteinima i ugljikohidratima koje tijelo koristi da bi ostalo aktivno. Umjesto toga usredotočite se na kupovanje namirnica koje ćete koristiti za pripremu hrane. Mnoge kombinacije povrća daju dovoljno proteina i bez konzumacije mesa. Istražite sve voće, povrće i meso ​​kako biste saznali koje vitamine sadrže, udio ugljikohidrata i proteina.

Nemojte se oslanjati na reklame koje obećavaju najbolje rezultate. Pazite što, kako i kada jedete. Rezultati neće izostati.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije