Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Protiv bora grimasama umjesto botoksom

Protiv bora grimasama umjesto botoksom

Protiv bora grimasama umjesto botoksom
  • Objavljeno: Srijeda, 27.05.2009.
  • Broj pregleda: 1.659
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Zašto ići pod nož ili na injekcije botoksa kad postoji prirodno rješenje kako se riješiti bora na licu? To se pitaju mnogi koji su lice ispeglali jednostavnim vježbicama - svaki su dan radili jogu za lice. Botoks je toliko raširen i popularan kao najučinkovitije sredstvo protiv bora na licu da se mnogi više i ne pitaju ima li nekih prirodnijih rješenja. No što može učiniti žena koja ne može podnijeti ni pomisao da za zategnuto lice mora pretrpjeti zabijanje igle u čelo?

Srećom, postoji bezbolnije rješenje: joga za lice. Riječ je o nizu vježbi koje jačaju i zatežu mišiće lica i ujedno pomažu protiv napetosti i mrštenja koje uzrokuje bore.

Nije riječ o izmišljanju tople vode jer tajne ovih vježbi žene poznaju već stoljećima, osobito su popularne u Indiji, a sada su postale in i u Americi. Dvije dame koje podučavaju i vježbaju sa ženama već su se proslavile: Annelise Hagen u New Yorku i Marie-Veronique Nadeau u Kaliforniji.

Annelise Hagen vlastitim primjerom potkrepljuje ono u što uvjerava i uči žene - 42 su joj godine, a izgleda deset godina mlađe. Njujorčanke u pola sata obuke nauči vježbicama koje valja svaki dan ponavljati po desetak minuta. Za godinu dana vježbanja učinak je, tvrdi Hagen, kao da ste obavili dobar facelifting.

"Jogi pribjegavaju i mnoge žene koje su već bile na plastičnoj operaciji ili su isprobale botoks jer se boje nuspojava i opetovanih opasnih tretmana", kaže Annelise Hagen, autorica knjige The Yoga Face.

"Ne mogu ženama obećati da im se neće poznati godine, ali ih uvjeravam da, budu li uporno vježbale joga facijalnu gimnastiku, vidljivo će poboljšati tonus mišića lica i usporiti starenje. Najbolji rezultati se postižu ako se usto izvodi i klasična joga, jer se time i čitavo tijelo oslobađa stresa te se detoksicira i čisti i tijelo i duh."

Iako smiješne, grimase pomažu opuštanju već nakon prvih pokreta. Vježbice imaju i svoje nazive, te vam ih donosimo nekoliko:

Lav

Naučite rikati poput lavice i izgubit ćete podbradak. Naime, lav je jedina vježba koja učvršćuje platizmu, mišić vrata koji starenjem gubi čvrstoću i djelomično formira podbradak. Također, brzo izbacivanje zraka kroz usta stimulira cirkulaciju u grlu i mišićima lica. Kisik i hranjive stvari tako lakše dolaze do lica.

Sjednite na pete, raširite koljena i naslonite se na dlanove. Dlanove rotirajte na van, spojite male prste. Polako udahnite, pa odlučno izdahnite kroz usta. Trup nagnite naprijed. Pogled usmjerite među obrve (tako stimulirate i očne mišiće), a vrh jezika isplazite prema bradi. Ponovite pet ili šest puta.

Sretno lice

Mišići kojima nabirete obrve često su u nesvjesnom grču. Ponekad je dovoljno da pogledate sitna slova na ekranu i stvorite napetost u sredini čela. Kažiprstima dotaknite točke tik iznad nutarnjeg ruba obrva i blago prođite prstima prema sljepoočicama. Odmah vratite prste i ponovite šezdesetak puta u minuti. Bolje raspoloženje i koncentracija garantirani!

Fontana mladosti

Masiranjem vrha tjemena opustit ćete mišiće glave koji su prvi na udaru stresa. Opušteno tjeme korijenu kose dovodi više krvi, limfe, kisika i nutrijenata što pomaže i kosi. Točku koju trebate masirati naći ćete na spoju okomitih linija koje kreću od vrhova ušiju. Dvije minute kružite blago pritisnutim vrhom kažiprsta u krugu od cenimetar ili dva.

Grimase

Mišići lica slabe kao i svi drugi - ne koristite ih i izgubit ćete ih. Pokušajte napraviti desetak grimasa - široko se osmjehnite, glumite začuđenost, razljutite se, uplašite? Popis je neiscrpan. Uspjeli ste stimulirati mišiiće ako nakon vježbe osjetite da je lice življe i prokvrljenije.

Blažene inverzije Svi vježbači joge reći će vam da su inverzije sjajne za opuštanje i prokrvljavanje mišića lica. Za dobrobiti inverzija ne morate dubiti na glavi ili stajati na ramenima. Jednostavno podignite noge uza zid, a kut odaberite sami. Nakon nekoliko trenutaka osjetit ćete da se lice i vrat griju od nove krvi. Ostanete li pet minuta, pomoći ćete nožnim venama u borbi protiv gravitacije. Vježba se dakle desetak minuta dnevno tako da se posvetite određenom dijelu lica ili možete vježbati jedan sat tjedno. Poznate zvijezde poput Victorije Beckham, Jennifer Aniston i Gwyneth Paltrow već neko vrijeme rade facijalnu jogu. Zato, za mladolik izgled umjesto opasnih tretmana - vježbajte.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije