Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Savjeti za čvršće grudi

Savjeti za čvršće grudi

Savjeti za čvršće grudi
  • Objavljeno: Srijeda, 27.05.2009.
  • Broj pregleda: 1.054
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Što možete učiniti da vam grudi što duže prirodno ostanu čvrste i uzdignute

Kako starimo, gravitacija sve jače djeluje na naša tijela, a osobito na dio koji želimo da što duže ostane uzdignut. Dodamo li tome još dojenje, na grudima će se brzo primjetiti danak. Osim plastičnih operacija i upitnih lijekova, postoji par stvari koje možete učiniti da vam grudi što duže prirodno ostanu čvrste.

Počnite na vrijeme

Kao i lice, i grudi valja početi njegovati na vrijeme, što znači još u mladosti. To je jedini način da se bez ozbiljnih posljedica po njihovu ljepotu prevladaju najosjetljivija razdoblja u životu žene - trudnoća i klimakterij, a nježna koža na njima meka i njegovana.

Udarni tretman

Poslije 35. godine ili nakon trudnoće neophodno je pojačati brigu o grudima. Stoga svakih 15 dana na grudi, ali i područje iznad njih, uključujući i vrat, nanesite hranjivu masku na bazi kolegena i elastina. Prethodno kožu dobro očistite. Masku ostavite da djeluje 20 minuta, a zatim je isperite mnogo mlake vode. Korisna je za dohranjivanje kože i održavanje i tonusa grudi.

Gimnastika svaki dan

Svakoga dana, približno 10 minuta, preporučljivo je izvoditi gimnastičke vježbe namijenjene jačanju mišića grudnoga koša i tako spriječiti opuštanje grudi. Sjednite prekriženih nogu, ruke podignite u visini ramena. Šake isprepletite i položite na zapešća, a zatim ruke pomičite prema tijelu. Vježbu ponovite 30 do 40 puta, relativno brzo. Preporučljivo je i bavljenje sportom, osobito plivanjem, veslanjem i, ne zaboravite, leđa držite uspravno i dok sjedite i dok stojite.

Masaža

Svakodnevno biste u kožu grudi trebali umasirati posebnu kremu za njegu tog dijela tijela, a to je izvrsna prilika za laganu masažu, što će omogućiti bolje upijanje kreme i poboljšati mikrocirkulaciju u potkožnom tkivu. Masirajte vršcima prstiju, barem 5 minuta. Kretnje moraju biti nježne i polagane, odozdo prema gore. Osobitu pažnju obratite na bradavice i areole. Uvijek nosite grudnjak od prirodnoga materijala (pamuka ili svile), udoban i točne veličine.

Tuširanje

Jaki mlaz vode iz tuša osvježit će i učvrstiti grudi. Važno je da mlaz vode pomičete od sredine grudnoga koša prema pazusima, te da voda bude mlaka ili hladna, ako to možete podnijeti.

Dobar grudnjak

Bez "držača" grudi bi se prerano opustile, pa ga moraju nositi i djevojke i žene. Imate li malene grudi, možete izabrati lagani grudnjak (uvijek od pamuka ili svile), no za krupnije grudi neophodan je onaj čija košarica obuhvaća cijele grudi, te ih dobro pridržava. Tri su osnovna pravila pri izboru grudnjaka: košarica mora biti odgovarajuće veličine, naramenice dovoljno široke da se ne urezuju u ramena, a pojas oko leđa dovoljno velik da ne steže.

Veličine

Kad birate grudnjak, pazite na veličinu košarica, te dužinu pojasa što se spaja na leđima. Kako biste znali koji vam točno odgovara, morate znati svoje mjere i to: obujam ispod prsiju, te obujam grudiju (zbog veličine košarice). Najbolje je da u prodavaonici isprobate nekoliko grudnjaka.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije