Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prenatalna joga

Prenatalna joga

Prenatalna joga
  • Objavljeno: Utorak, 12.10.2010.
  • Broj pregleda: 11.328
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Koristi vama i bebi

Tijekom trudnoće, želite ostati u formi i učiniti ono što je najbolje za vaše dijete. Prenatalna joga je prekrasan način da to učinite za oboje. Bilo da ste novi u jogi ili ju već dugo prakticirate, možete uživati u blagodatima joge tijekom trudnoće. Joga je odličan način da se pripremite za rođenje.

Prva tri mjeseca trudnoće je vrijeme velikih promjena u vašem tijelu. To je izazov joge u prvom tromjesečju. Ali to je također izazov koji je u središtu svake vježbe: slušajte svoje tijelo. Stav da vaše tijelo zna najbolje i da će vas voditi, ujedno je i najbolji način da se pripremite za porod.

U drugom tromjesečju je pravo vrijeme za prenatalnu jogu. Vaše jutarnje mučnine vjerojatno su prošle (ili će uskoro), a vaš trbuh raste, ali još nije počeo ugrožavati sposobnost da se slobodno krećete. Sada je vrijeme da redovito prakticirate prenatalnu jogu. Osim što će vam pružiti bolju fizičku ugodnost u idućim mjesecima, prenatalna joga je često dobar način za upoznavanje drugih trudnica.

Kako treće tromjesečje napreduje, prenatalna joga može postati otežana (baš kao što je hodanje uz stube, vezanje cipela, okretanje u krevetu). Vaš trbuh postaje pravi faktor, kao i opći umor i osjećaj veličine. Sve poze koje stišću trbuh sada treba izbjegavati.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije