Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kegelove vježbe za muškarce

Kegelove vježbe za muškarce

Kegelove vježbe za muškarce
  • Objavljeno: Petak, 11.12.2015.
  • Broj pregleda: 20.533
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ako mislite da su Kegelove vježbe samo za žene, varate se. One kod muškaraca mogu poboljšati funkciju kontrole mokraće i seksualne performanse.

Kegelove vježbe će kod muškaraca ojačati mišiće zdjelice koji podupiru mjehur i crijeva, i značajno utječu na seksualnu funkciju. Kegelove vježbe se mogu raditi toliko diskretno da ćete ih moći raditi u bilo kojim trenucima – dok se opuštate na kauču, radite ili vozite u autu.

Prednosti Kegelovih vježbi za muškarce

Mnogi čimbenici mogu oslabiti mišiće zdjelice, uključujući kirurško uklanjanje prostate i stanja kao što su dijabetes ili prekomjerno aktivan bubreg.

Stručnjaci preporučuju Kegelove vježbe svim muškarcima, a naročito onima koji pate od inkontinencije.

Neka istraživanja su pokazala da su Kegelove vježbe odlične i za muškarce koji pate od erektilne disfunkcije.

Kako pravilno raditi Kegelove vježbe?

Trebat će vam malo vježbanja da biste otkrili kako izazvati kontrakcije mišića zdjelice.

Pronađite pravi mišić

Kako biste identificirali mišić zdjelice, prestanite mokriti i zategnite mišiće koji susprežu puštanje plinova. Ovo su mišići zdjelice. Ako ćete ih napinjati pred ogledalom, vidjet ćete da je korijen penisa bliži abdomenu, a testisi malo podignuti.

Usavršite tehniku

Jednom kada ste identificirali mišiće zdjelice, ispraznite mjehur i legnite na leđa tako da savijete koljena i raširite ih. Napnite mišiće zdjelice, držite ih napetima oko 3 sekunde, zatim se opustite na 3 sekunde. Radite ovo nekoliko puta za redom, ali nemojte pretjerivati. Jednom kada mišići zdjelice ojačaju, Kegelove vježbe ćete moći raditi dok sjedite, stojite ili hodate.

Zadržite fokus

Za najbolje rezultate, fokusirajte se na učvršćivanje mišića zdjelice. Budite oprezni da ne napinjete mišiće trbuha, bedara ili stražnjice. Izbjegavajte zadržavanje daha. Umjesto toga dišite duboko i polako tijekom vježbanja.

Kada raditi Kegelove vježbe?

Kegelove vježbe trebaju postati dio svakodnevne rutina.

  • Radite Kegelove vježbe tijekom aktivnosti koje radite svaki dan, recimo, perete zube.
  • Drugi set Kegelovih vježbi radite dok mokrite ili praznite crijeva, kako biste se riješili zadnjih kapi mokraće ili fekalija.
  • Napinjite mišiće zdjelice prije i tijekom aktivnosti koje stavljaju pritisak na mišiće abdomena, kao što je kihanje, kašljanje, smijanje ili podizanje tereta.
  • Napinjite mišiće zdjelice tijekom seksualnih aktivnosti kako biste erekciju održali što dulje i odgodili ejakulaciju.

Kada očekivati rezultate?

Ako Kegelove vježbe radite redovito, odnosno po 3 seta svaki dan, rezultate možete očekivati već nakon 6 tjedana.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije