Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

12 znakova da ste pod stresom

12 znakova da ste pod stresom

12 znakova da ste pod stresom
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 862
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Na neki način, bio je to tipičan sastanak u restoranu. Konobarica je bila pristojna, te je restoran bio pun biznismena i užurbanih, ozbiljnih ljudi zadubljenih u svoje probleme.

Dok je moj klijent ispijao kavu prolio je poveći dio. Njegova drhtava ruka bila je samo jedan od simptoma da je pod stresom. To je i bio razlog zašto smo se sastali.

Pitao je mogu li mu pomoći. Ja sam podigla vilicu i objasnila da dok ju god upotrebljavam za jelo, vilica će trajati. Međutim, ako ju upotrijebim za zabijanje čavla ili za iskopavanje rupa, ona će se kad-tad slomiti. Ključ je u tome da se vilica koristi samo za ono za što je i predodređena. Njegov mi je izraz lica dao do znanja da shvaća o čemu govorim, ali je još uvijek imao zbunjeno lice, znatiželjnog pogleda. Zatim sam mu objasnila da su ljudi kao vilice. Kada ljudi obavljaju posao za koji nisu stvoreni, oni će se kad-tad slomiti.

Evo nekoliko ranih znakova upozorenja:

  • 1. Kroničan umor - iscrpljenost, umor, osjećaj da se stalno fizički loše osjećate
  • 2. Ljutnja na bilo kakav zahtjev
  • 3. Ciničnost, negativnost i iritantnost
  • 4. Imate osjećaj da ste opsjednuti
  • 5. Lako eksplodirate na neke uobičajene stvari
  • 6. Imate učestale glavobolje i poremećaje prehrane
  • 7. Nagli gubitak ili dobitak na težini
  • 8. Nesanica i depresija
  • 9. Teškoće s disanjem, skraćeno disanje
  • 10. Sumnjičavost
  • 11. Drhtavost ruku
  • 12. Osjećaj bespomoći

Borite se protiv stresa. Obavljajte posao koji vam odgovara, koji je namijenjen za vas. No ako niste u mogućnosti napustititi svoj sadašnji posao i pronaći posao koji bi vas ispunjavao, onda barem nađite način da si olakšate.

  • 1. Bavite se sportom! Bolje ćete se osjećati i fizički i psihički, te ćete se lakše nositi sa stresom
  • 2. Radite stvari koje vas vesele i ispunjavaju-barem tri puta tjedno
  • 3. Najmanje jedanput dnevno odvojite vrijeme za sebe
  • 4. Razmišljajte pozitivno
  • 5. Vjerujte u sebe i svoje sposobnosti
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije