Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako imati više energije?

Kako imati više energije?

Kako imati više energije?
  • Objavljeno: Nedjelja, 28.08.2011.
  • Broj pregleda: 3.559
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vrijeme je za ustajanje, a vama se još spava. Alarm je zvonio već nekoliko puta, ali vi ga neprestano produžujete i odgađate svoje ustajanje iz tako toplog i udobnog kreveta.

Naravno, vi već znate da trebate jesti uravnoteženu prehranu, redovito vježbati i dovoljno spavati. Međutim, to dovoljno spavanje nikako da postane dovoljno. Možda ste zanemarili glavni izvor energije - mozak. Um i tijelo čine jednu jedinstvenu cjelinu. Osjećaji tuge, zabrinutosti ili napetosti najčešće izazivaju i osjećaj umora.

Ako imate ovakvih problema, nastavite čitati jer mi vam nudimo nekoliko korisnih savjeta kako biste sami sebi pružili i veliku dozu energije.

Vizualna pomoć

Znanost je dokazala da kada zamišljamo neke situacije, naš organizam se ponaša u skladu s njima. Primjerice, sportaši koji sami sebe zamišljaju kako pobjeđuju će vrlo vjerojatno biti bolji u sportu od onih koji to ne rade. Kada se osjećate umorno i mislite da imate manjak energije, jednostavno zamislite sami sebe kako ste puni energije. Probajte, ništa vas ne košta.

Pojačajte muziku

Čini se da slušanje glazbe u nekim okolnostima potiče oslobađanje endorfina što izaziva emocionalne reakcije. Možete pjevati pod tušem, u autu, dok se vozite biciklom ili dok ste u teretani. Glazba može smanjiti anksioznost. U Velikoj Britaniji su otkrili da su ljudi koji su tijekom tjelesne aktivnosti slušali glazbu bili u mogućnosti izdržati veći tjelesni napor za 10% više od onih koji nisu slušali glazbu. Dakle, kada vam je potrebna energija, pustite muziku i oslobodite se negativnih misli. Ukoliko imate problema s ustajanjem ujutro, pustite si pjesmu koju najviše volite jer će vas sigurno razbuditi i dati potrebnu energiju.

Meditirajte

Redovita meditacija ima umirujući učinak, te se u alternativnoj medicini preporučuje kao metoda opuštanja. Broj otkucaja srca je usporen, disanje je produbljeno, te je smanjena napetost u mišićima. Meditacija smanjuje otkucaje srca, olakšava mišićnu napetost, oslobađa hormon endorfin koji vas čini sretnijima i zadovoljnijima, oslobađa od tjeskobe i strese. Pronađite jedan ili više trenutaka u danu za kratko opuštanje. Na nekoliko minuta zatvorite oči i dišite polako i duboko.

Glasno se smijte

Prema istraživanjima u SAD-u, pokazalo se kako je glasan smijeh zdrav jer oslobađa od stresa. Dovoljno je malo se cerekati kako bi se vaše raspoloženje popravilo, a još ako se smijete glasno, vrlo vjerojatno je da ćete osjetiti iznenadni nalet energije. Smijeh također djeluje dobro za krvožilni, kardiovaskularni i imunološki sustav. Sljedeći puta kada ste pod stresom, nađite se s prijateljem koji vas uveseljava ili pogledajte neku dobru komediju.

Komentari

Najnovije

Najčitanije