Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako izbaciti neželjene misli?

Kako izbaciti neželjene misli?

Kako izbaciti neželjene misli?
  • Objavljeno: Subota, 24.09.2016.
  • Broj pregleda: 876
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Jeste li ikada pokušali izgubiti na težini, a da pritom ne razmišljate o hrani? Jeste li pokušali biti hladni prema bivšoj ljubavi, ne razmišljajući o njoj? Jeste li pokušali prestati pušiti pokušavajući ne razmišljati o pušenju? Je li upalilo? Kladimo se da nije, no to nije vaša krivica.

Ljudi često pokušavaju blokirati neželjene misli i osjećaje kako bi se ograničili utjecaj misli na ponašanje. Kada su na dijeti pokušavaju potisnuti misli o primamljivim grickalicama, alkoholičari potiskuju svoju želju za pićem, radnici pod stresom potiskuju osjećaj tjeskobe, a osobe koje žele prestati pušiti potiskuju misli o pušenju.

Provjerite što negativno razmišljanje radi vašem mozgu!

Osim što je potiskivanje vrlo zahtjevno, donosi samo trenutno rješenje i može imati neželjene posljedice. Zapravo povećava učestalost misli koje pokušavamo maknuti s uma. Ako pokušavate obuzdati misli o pušenju, vjerojatno će vaša želja za pušenjem biti izrazito jaka. To je ta neželjena posljedica koja će na kraju dovesti do ponovnog početka pušenja. Je li potiskivanje misli i želje za cigaretom loš pristup za prestanak pušenja? Odgovor je da.

Donosimo dva načina na koje možete uspješno prestati razmišljati o neželjenim stvarima, bez posljedica.

Ne potiskujte nego zamijenite

Odlučite unaprijed što ćete misliti o tome kada počnete razmišljati o pušenju, grickalicama ili o nečem trećem. Ako krenete razmišljati o tome kako bi bilo dobro pojesti ukusan bombon, pokušajte zamijeniti tu misao s mišlju usmjerenom na zdravlje i mršavljenje. Na primjer, bolje se osjećam u uskim trapericama nego kada pojedem bombon.

Saznajte kako umiriti misli!

Ne potiskujte nego planirajte

Stvaranje plana B je učinkovita metoda za one koji se bore s iskušenjima. Ne morate nužno blokirati misli ili potiskivati želju za nečime. Radije unaprijed smislite što ćete učiniti u tom trenutku kako biste ostvarili svoj cilj. Na primjer, ako počnete razmišljati o pušenju, planirajte žvakati žvakaću gumu ili izađite van i nekoliko puta duboko udahnite svježi zrak. Bez obzira kakav je vaš plan, to će prekinuti vezu između misli i prepuštanja iskušenju. Tijekom vremena, misli će nestati same.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije