Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako se razvesti i preživjeti

Kako se razvesti i preživjeti

Kako se razvesti i preživjeti
  • Objavljeno: Utorak, 22.12.2009.
  • Broj pregleda: 3.433
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Razvod može dovesti do problema s mentalnim i fizičkim zdravljem. Stres, tjeskoba, depresija i napadi panike nisu neuobičajeni. To može utjecati na san, što može izazvati umor, iscrpljenost i opći nedostatak fokusa i koncentracije. Imate puno za razmišljati tijekom razvoda, posebice o brizi za djecu, o svojim emocijama, podjeli imovine i poslu.

Ovih sedam ključnih koraka će vam olakšati oporavak nakon razvoda.

1. Prihvatite svoju situaciju

Prihvatite da je brak gotov. Prihvatite što je pošlo po zlu i preuzmite svoj dio odgovornosti, ali samo svoj dio. Neki ljudi žele preuzeti svu odgovornost ili ništa od odgovornosti. Postavite sebi pitanja o onome što se dogodilo i pokušajte shvatiti što se događalo ispod površine. Na primjer, ako je druga osoba imala aferu, pokušajte shvatiti što je bio uzrok tome. Isto tako, ako ste se udaljili, razmislite o tome kako se promijenilo otkako ste se prvi put susreli.

2. Upravljanje svojim emocijama

Najčešće emocije su tuga, strah, ljutnja, srdžba, sumnja, kajanje i krivnja. U ovoj ranoj fazi posebno, trebate dobiti pomoć i podršku od prijatelja. Također je potrebno dati si vremena i prostora. Neke kognitivne bihevioralne tehnike mogu stvarno pomoći, kao što su pokušaji da promijenite negativne poruke, te učenje kako biti optimist.

3. Razvijanje strategija za osobni rast

Morate priznati svoje prednosti i slabosti, i razviti akcijski plan. To će vam izgraditi samopouzdanje i pomoći vam da upravljate osjećajima. Akcijski plan uključuje postavljanje ciljeva i njihovo prevladavanja, korak po korak.

4. Dopustite prijateljima i obitelji da vam pomognu

Identificirajte svoju mrežu podrške. Razmislite o ljudima koji su tu za vas. Ali isto tako prepoznajte prepreke, kao što su prijatelji ili članovi obitelji koji će vam držati prodike i govoriti da su znali da će se to dogoditi. Razmislite o odnosima koje želite ojačati. Ako ste prilično dobri s nekima u uredu, viđajte ih češće. Ili možda možete obnoviti kontakt s nekim tko je prošao kroz razvod prije nekoliko godina.

5. Suočavanje s novčanim problemima i praktičnim pitanjima

Razmotrite svoje financijske i praktične resurse i moguće izazove na tom području. To bi moglo uključiti neki honorarni posao ako imate višak vremena. To su često praktične stvari koje ljudi čine kako bi se osjećali bolje i manje mislili na razvod.

6. Komunicirajte učinkovito s bivšim partnerom

To je još jedno područje koje može izazvati ogroman stres. Ako imate djecu, vrlo je važno komunicirati učinkovito. To uključuje i ublažavanje bijesa, upravljanje emocijama i stvaranje jasne ideje o tome što želite postići.

7. Postavljanje ciljeva za budućnost

Važno je da počnete vjerovati da je danas prvi dan ostatka vašeg života. To znači biti slobodan, biti zadovoljan, oporaviti se i ponovno pronaći ljubavi, kao i ostvariti svoje nade, snove i ambicije.

Razvod braka može biti poražavajući i bolan, a bit će i loših dana. No, negativno razmišljanje dovodi do negativnih emocija, što dovodi do lošeg zdravlja, pa je važno da više mislite pozitivno i na bolje dane.

Razvod je prilika za promjenu. Postoji puno stvari koje ne možete učiniti ako ste u braku. Razvod je prilika da razmislite o stvarima koje volite, ali možda ste ih zapostavili.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije