Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako umiriti misli?

Kako umiriti misli?

Kako umiriti misli?
  • Objavljeno: Srijeda, 09.12.2015.
  • Broj pregleda: 3.710
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Jeste li ikada primijetili da, kada se počnete oslanjati samo na svoja čula, se zapravo počinjete osjećati bolje? U tome i jest tajna umirivanja misli. Mislima neprestano hranimo svoju anksioznost. Vi ste ono o čemu razmišljate čitave dane. Umiriti misli ponekad zvuči puno lakše nego što zapravo jest. Donosimo vam taktike pomoću kojih ćete preuzeti kontrolu nad vlastitim mislima.

Zaustavite začarani krug i naučite disati

Jeste li znali da većinu vremena dišemo nepravilno? Udišemo i izdišemo oko 26 000 puta dnevno, stoga je vrijeme da naučite kako pravilno disati. Nepravilno disanje može uzrokovati manjak kisika u tijelu i povećati rizik od nastanka napadaja panike. Ne dobivate dovoljno kisika i ne koristite svoja pluća punim kapacitetom. Pravilno disanje otežavaju misli koje su najčešće prisutne u pojedincu i uzrokuju anksioznost:

  • Što ako...
  • Zašto nisam...
  • Da barem nisam...
  • Kada bi barem bilo ovako...

Kada započnete disati pravilno, počet ćete osjećati dugoročni pozitivan učinak pravilnog disanja i počet ćete se manje brinuti. Smanjit ćete razinu stresa, potaknuti rad probavnog sustava i uravnotežiti um i tijelo.

Saznajte kako zaustaviti napad panike!

Probajte ovu metodu. Duboko izdahnite. Držite usta otvorenima i udahnite jednaku količinu zraka direktno u želudac. Osjetit ćete kako se želudac puni zrakom. Potom ponovno izdahnite i napnite mišiće trbuha. Adekvatna opskrba tijela kisikom će potaknuti rad mozga i smanjiti razinu anksioznosti.

Promatrajte 5 predmeta u svojem okruženju

To može biti bilo što. To međe biti drvo, kuća, oblaci, sunčeve zrake, lišće, bilo što. Obratite pažnju na boje, pokrete, igre sjene i svjetlosti. To je odlična vježba za svladavanje misli. Na ovaj način nećete dopustiti stresu i anksioznosti da vas obuzmu.

Probudite osjetilo njuha

Jeste li se ikada pitali kako vaš dom zapravo miriše? Idući put kada zakoračite kroz vrata, osjetite miris svog doma. Kada koristite svoja čula, zaboravljate prošlost i prestajete brinuti o budućnosti. Redovitim vježbanjem ovih tehnika ćete živjeti mirnije i bit ćete staloženiji. Vaše misli će postati jasnije, a vi ćete biti produktivniji.

Pročitajte kako emocionalnim čišćenjem osloboditi um i tijelo od toksičnih misli i emocija.

Probudite čula dok šećete

Dok hodate, koristite sva svoja čula. Najbolje bi bilo kada biste hodali na nekoj zelenoj površini s puno drveća. Udišite zrak, osjetite miris koji vas okružuje, osjetite zrak na svojoj koži i kako vjetar mrsi vašu kosu, osjetite kišu kako pada po licu ili sunce kako vas grije izvana i iznutra. Na ovaj način ćete uskladiti svoje tijelo s prirodom, što je instinktivna potreba svakog čovjeka. Primijetit ćete kako su vaše misi mirnije i kako se osjećate svježije. Sve ovo će dobro djelovati i na vaše fizičko zdravlje, bit ćete fleksibilniji, smanjit ćete razinu krvnog tlaka i iskoristit ćete prednosti kretanja.

Slušajte 5 različitih zvukova

Okruženi smo zvukovima koje zapravo ne doživljavamo. Obratite pažnju na pjev ptica, smijeh, zatvaranje i otvaranje vrata, aute koji prolaze i vjetar kako fijuče. Na ovaj način ćete se potpuno predati trenutku.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije