Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ne dopustite da vama upravlja stres!

Ne dopustite da vama upravlja stres!

Ne dopustite da vama upravlja stres!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 28.11.2011.
  • Broj pregleda: 2.879
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Stres može biti dobra stvar. Izaziva pozornost kada je to potrebno i priprema nas da reagiramo odmah na opasnost. Svatko osjeća stres s vremena na vrijeme, ali konstantan stres može opustošiti vaše zdravlje. Prema više izvora, 75 do 90 posto svih posjeta liječniku može se pripisati bolestima povezanim sa stresom.

Kada je mozak stalno pod utjecajem snažnih hormona stresa, rezultat mogu biti oštećenja i smrt moždanih stanica. Neki pacijenti koji pate od kroničnog stresa imaju problema s dugotrajnim pamćenjem. Stres može izazvati emocionalne poremećaje i doprinosi mnoštvo bolesti, uključujući sljedeće:

Napravite popis svih stvari koje radite svaki dan, što morate sami učiniti i što možete delegirati na druge. Važno je stvoriti ravnotežu. Pokušajte ne obaviti sve sami. Više svakodnevnih obaveza znači i više stresa. Odlučite da ćete se posvetiti sebi. To ne znači da ćete zanemariti svoje obaveze, to znači da nećete zanemariti sebe. Procijenite kako se osjećate i jeste li uspjeli smanjiti visoku razinu tjeskobe i stresa.

Ostanite usredotočeni na trenutnu situaciju. Nemojte razmišljati o tome što morate za par tjedana, mjeseci ili godina. Rješavajte zadatke jedan po jedan. Ako osjetite da vas preplavljuje stres i ne znate što bi sa sobom od napetosti, stanite! Usredotočite se na sporo disanje koje će vam pomoći da ostanete smireni, da jasno razmišljate i možete dobro odlučiti. Preuzmite odgovornost za svoje riječi, stav i djela.

Odvojite malo vremena svaki dan za oslobađanje od stresa koji se nakupio tijekom dana. Stavite tihu glazbu i usredotočite se na disanje. Pustite da napetost napusti vaše tijelo sa svakim izdahom.

Komentari

Najnovije

Najčitanije