Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Podignite razinu dopamina bez lijekova!

Podignite razinu dopamina bez lijekova!

Podignite razinu dopamina bez lijekova!
  • Objavljeno: Srijeda, 19.10.2016.
  • Broj pregleda: 3.891
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Naš mozak otpušta dopamina koji je važan za brojne tjelesne funkcije. Dopamin je važan za pokret, osjećaj i kontrolu ugode, razvoj kognitivnih funkcija (znanje, pažnja, pamćenje, odlučivanje, vrednovanje, rješavanje problema) i regulira stres.

Manjak dopamina dovodi do raznih zdravstvenih problema, kao što su depresija, tuga, negativnost i ostali emocionalni problemi.

Srećom, postoje učinkoviti načini za podizanje razine dopamina u tijelu!

Vježba

Vježbanjem podižete razinu dopamina, serotonina i endorfina. Redovita tjelovježba pruža osjećaj sreće, jača organizam i smanjuje stres.

Izbjegavajte ovisnosti

Ovisnost o alkoholu, drogama, kockanju, seksu, pa čak i shoppingu, pružaju instant zadovoljstvo, ali to nije trajno rješenje. Ovisnost samo privremeno zadovoljava naše potrebe.

Detoksikacija

Pobrinite se da redovito detoksikacirate organizam. U tijelu se, kroz vrijeme, akumuliraju toksini i bakterije koje sprečavaju proizvodnju dopamina i oslabljuju imunitet.

Preuzmite Vodič za detoksikaciju!

Povećanje razine tirozina

Tirozin je jedna od važnih aminokiselina koje se koriste za stvaranje proteina. To je zapravo najvažniji kemijski element zadužen za proizvodnju dopamina. Kako bi podigli razinu tirozina u tijelu, konzumirajte zeleni čaj, lubenicu, bademe, banane, avokado i tamnu čokoladu.

Glazba

Razina dopamina povećava se i slušanjem glazbe, iako je to često kratkog vijeka. Dakle, slušajte glazbu za dodatno podizanje razine dopamina.

Organizirajte život

Napišite svoje zadatke na komad papira i provjeravajte ih. Osjećat ćete zadovoljstvo kada prekrižite obavljeni zadatak.

Kreativnost

Razine dopamina u mozgu povisuju se uz kreativne aktivnosti. To će također pomoći i da ostanete usredotočeni. Ne morate postati svjetski poznati umjetnik, ali pokušajte plesati, pjevati, pisati, slikati, crtati, kuhati, plesti, popravljati auto. Sigurno ćete se osjećati bolje.

Ostavite trag

Svaki put kada dosegnete zadani cilj, ostavite vizualni trag koji će vas podsjetiti da ste uspješno obavili posao. To će podići razinu dopamina i učiniti vas sretnijim i zadovoljnijim. Koristite kalendar u kojem ćete zapisati cilj i plan kada ga namjeravate dovršiti. Čim obavite zadatak, označite ga.

Usvojite zakone sreće koji će promijeniti vaš život!

Prehrana

Razinu dopamina možete podići i unosom određenih sastojaka. Kurkumin je aktivni sastojak u kurkumi koji učinkovito povećava dopamin u mozgu. Ginkgo biloba također podiže razinu dopamina.

Meditacija

Meditacija podiže razinu dopamina na drugačiji način od kardio vježbe. Poboljšava raspoloženje, stvara mentalnu energiju i opušta um. Meditacija je učinkovit način za smanjenje stresa na dnevnoj bazi.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije