Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Šest jednostavnih navika koji će vas pripremiti za radni tjedan

Šest jednostavnih navika koji će vas pripremiti za radni tjedan

Šest jednostavnih navika koji će vas pripremiti za radni tjedan
  • Objavljeno: Nedjelja, 25.09.2016.
  • Broj pregleda: 342
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nedjelju često doživljavamo depresivnom. To je dan koji obilježava kraj zabave i slobodnog vikenda.
Čak i ako volite svoj posao, hvata vas tjeskoba od same pomisli na ponedjeljak i osjećate se vrlo neorganizirano. No, ponedjeljak će se dogoditi htjeli vi to ili ne, i to ne znači da morate biti neproduktivni. Ključ je usvojiti nekoliko pametnih nedjeljnih navika koje će vam pomoći da gledate radni tjedan s pozitivnije strane. Ovi savjeti će vam pomoći učiniti nedjelju manje depresivnom.

Odvojite sat vremena za organizaciju

Izvucite planer i dok uživate, zapišite obaveze koje vas čekaju u nadolazećem radnom tjednu. Organizacija radnog tjedna će vas opustiti i smanjiti zabrinutost i tjeskobu. Provjerite kalendar, mailove i poruke suradnika i klijenata, i napravite listu prioriteta.

Ako želite bezbrižnu nedjelju, obavite sve planirane aktivnosti ranije, a ostatak dana provedite na svoj omiljeni način.

Pod stresom ste? Opustite se u samo 5 minuta!

Ispunite tanjur zdravom hranom

Konzumiranje teške hrane i alkohola tijekom vikenda u nedjelju će rezultirati tromošću, bezvoljnošću i depresijom, a u ponedjeljak ćete teško ustati. Za uravnoteženost tijela i uma tijekom vikenda, posebno u nedjelju, konzumirajte proteine i složene ugljikohidrate koji će vam dati energiju. Voće i povrće je puno vlakana što potiče probavu i daje osjećaj sitosti.

Ne zaboravite piti dosta tekućine, pogotovo vode, a alkohol ograničite jer pojačava stres.

Dajte smisao nedjelji

Nedjelja je idealan dan za boravak u prirodi, šetnji, igri s kućnim ljubimcima, planinarenju i ostalim aktivnostima. Radite ono što volite i družite se s bliskim ljudima.

Vježbajte jogu ili volontirajte u svojoj zajednici što će vas ispuniti posebnom energijom.

Koncentrirajte se na pozitivne misli

Prestanite razmišljati o tvrdoglavim suradnicima, ustajaloj jutarnjoj kavi ili hrpi mailova. To vam lako može prijeći u naviku što ne priliči idealnoj nedjelji. Sve što vas brine može pričekati ponedjeljak. Umjesto toga, usredotočite se na pozitivne stvari koje se mogu dogoditi kada se vratite na posao.

Isprobajte 4 najbolja načina da oslobodite um i opustite se!

Možda ćete imati priliku upoznati nove i zanimljive ljude, pronaći nove klijente ili dobiti priliku za napredak. Također razmislite o tome što biste mogli napraviti da više uživate na poslu. Prisjetite se dana kada ste se radovali poslu. Strah od nadolazećeg ponedjeljka može biti upozorenje da ste dosegli svoj maksimum i da je vrijeme za promjenu posla.

Dok se to ne dogodi, usredotočite se na dobre stvari kao što su dan kada sjeda plaća, povremene prilike za putovanja ili druženje s kolegama s posla.

Igrajte društvene igre

Izvucite Monopoly, pozovite prijatelje na poker ili igrajte neku igru sa djecom. Igre, hobiji i slične aktivnosti potaknut će vašu kreativnost, očistiti um i napraviti mjesta za nove ideje. Igranje računalnih igara, sportske i druge aktivnosti također su povezane s kreativnošću. Ako se u ponedjeljak ujutro želite osjećati svježe i nadahnuto, poslušajte neki od ovih savjeta.

Vikendom ne radite i to vrijeme iskoristite da se različiti dijelovi mozga uključe kroz igru i zabavu.

Pripremite se za spavanje

Kvalitetan nedjeljni odmor je najbolji način da izbjegnete ludilo u ponedjeljak. Dobar san oslobađa od stresa, razvija optimizam i puni vas energijom. Prije spavanja pokušajte izbjegavati teška jela, a posljednji obrok pojedite najmanje dva i pol sata prije spavanja. Također je dokazano da svakodnevna fizička aktivnost poboljšava kvalitetu sna. Preporuka je barem 20 minuta dnevno izdvojiti za vježbanje.

Prije spavanja izbjegavajte alkohol jer remeti san.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije