Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Što večeras možete učiniti da se ujutro probudite sretni?

Što večeras možete učiniti da se ujutro probudite sretni?

Što večeras možete učiniti da se ujutro probudite sretni?
  • Objavljeno: Subota, 25.04.2015.
  • Broj pregleda: 482
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Postoji li bolji način započinjanja dana od toga da se probudite sretni? Nažalost, užurbanost i zatrpanost obavezama često ostavlja malo prostora za dobro raspoloženje u jutarnjim satima. Da biste se probudili dobro raspoloženi, o tome trebate razmišljati navečer kada pođete spavati. San je vaše tajno oružje. U životu ne postoji niti jedan aspekt nad kojim san nema utjecaja. Vaše mentalno, emocionalno i fizičko zdravlje uvelike ovisi o kvaliteti vašeg sna. Postoje navike koje će vam pomoći da spavate bolje i da se svako jutro probudite sretni.

Vodite dnevnik

Vođenje dnevnika vam može pomoći da zadržite svoje misli točno tamo gdje želite da one budu. Pomoću dnevnika ćete uspjeti smanjiti stres koji ste nakupljali tijekom dana. Držite dnevnik uz krevet i zabilježite sve misli koje vas muče i zbog kojih ne možete zaspati.

Fokusirajte se na disanje

Kronična nesanica je češća kod osoba starije životne dobi. Stručnjaci savjetuju da prije spavanja isprobate različite tehnike disanja kako biste se mogli opustiti i lakše zaspati. Jedna od najpopularnijih je tehnika 4-7-8. Udahnite, zadržite dah i brojite do 4. Potom izdahnite, a idući put kod udisaja zadržite dah i brojite do 7, a idući put do 8. Radite ovo dok god se ne počnete osjećati opušteno.

Utišajte unutarnji glas

Često nam se dogodi da najbolje ideje i cijeli popis obaveza ispliva na površinu upravo onda kada legnemo u krevet. Sav taj žamor u glavi je rezultat stresnog dana i manjka kontrole nad događajima. Navečer ste pod utjecajem različitih informacija i pokušavate pronaći odgovarajući način da ih obradite i analizirate. Najbolje je da na kraju dana napravite listu obaveza koje morate napraviti idući dan. Ako ste dobili neku dobru ideju, zapišite ju. Sve ovo možete zapisivati u svoj dnevnik. Kada to napravite, otpustite te misli i njima se pozabavite poslije.

Razmislite o danu iza vas

Trebali biste razmisliti o svemu dobrome što vam se dogodilo taj dan, ali i o lošemu. To je život - dobre i loše stvari se događaju svaki dan. Upravo zbog toga je važno prihvatiti ih, umjesto da ih potiskujete. Svake večeri odgovorite sami sebi na sljedeća pitanja:

  • Što se danas dobro dogodilo?
  • Što se loše danas dogodilo?
  • Mogu li oprostiti samome sebi i otpustiti te misli?

O ovim stvarima možete razmišljati ili ih zapisati. Cilj je da razmislite o svim događajima tijekom tog dana i zaključite ih pozitivnim mislima. Nema boljeg načina da završite svoj dan od toga da ga završite s osmijehom, dobrotom i ljubavlju.

Promijenite način na koji razmišljate o spavanju

Jeste li ikada legli u krevet i počeli razmišljati kako ste prekasno legli i da ćete se sutra probuditi umorni? Kao i sve drugo u životu, naše misli su ono što pomaže u određivanju naše sudbine. Ako počnete razmišljati o tome kako ne možete zaspati i kako se nećete naspavati, velika je vjerojatnost da će vam se upravo to i dogoditi.

Nemojte gledati na sat

Kada neprestano gledate koliko je sati i onda računate koliko još vremena imate za spavanje, sigurno ćete teže zaspati. Upravo zbog toga nemojte gledati na sat. Zaboravite na vrijeme i fokusirajte se na svoje disanje. Nećete brže zaspati ako ćete znati koliko je sati. To vam neće pomoći ni na koji način.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije