Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Tri najvažnija antistres savjeta

Tri najvažnija antistres savjeta

Tri najvažnija antistres savjeta
  • Objavljeno: Subota, 20.02.2016.
  • Broj pregleda: 1.130
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Budi se kasno i mora se nabrzinu odjenuti kako bi stigla na posao. Juri kroz kuhinju i zakači šalicu kave pa je prolije po suknji. Vraća se da se presvuče. Onda na vratima shvati da je promijenila torbu i da nema novčanik. Vraća se i uzima ga s police pa jurne ponovo van. Pred ulazom u zgradu ne može naći ključeve od auta... Da li da se vrati ponovo u stan...

Slika ovakvog početka dana sigurno mnogima zvuči poznato. Ako vam se to često događa, vrijeme je za nekoliko promjena u načinu razmišljanja, savjetuje popularni zen bloger Leo Babauta.

1. Posvetite se jednom poslu

Radite jedno po jedno i posvetite se zadatku koji radite. Uronite u njega, osjetite kako vas napušta potreba da projurite kroz njega i bacite se na sljedeći zadatak. Popis obaveza ionako nikad ne prestaje... Pa neka ta sljedeća dođe kasnije. Budite jedno sa svojim zadatkom, neka on bude vaš čitav univerzum.

2. Oslobodite se idealiziranja

Stres na stvaraju vanjski faktori, posao ili obiteljski problemi, to su samo dijelovi našeg života. Strah proizvodi stres. Strah od neuspjeha, strah da nećemo biti voljeni, da nismo dovoljno dobri, strah da će nas netko ostaviti... Korijen strahova leži u idealu koji sami kreiramo, a onda se bojimo da ga nećemo dostići. U glavi vidimo sliku uspješnog i savršenog sebe, okruženog sličnim ljudima, koji neprestano uživa. Kada shvatimo da je to nemoguće, povrijeđeni smo. Ostaje nam stres koji je nastao još dok smo strepili hoćemo li dostići ideal uspjeha. Umjesto da si nanosimo bol, prihvatimo neizvjesnost i vjerujmo da će sve biti dobro. Manje ćemo se bojati, a i stres će se značajno smanjiti.

3. Prihvatite druge s osmijehom

Obično se uznemirimo kada se drugi ne ponašaju onako kako mi mislimo da bi trebali. Umjesto da na to gledamo kao na nešto uznemiravajuće, pokušajmo prihvatiti druge. Prihvatimo li ih onakve kakvi jesu, prepoznat ćemo u njima dio sebe, nesavršene, u potrazi za srećom, u borbi za sreću, ponašaju se onako kako misle da treba, rade najbolje što znaju, sve baš kao mi. Zato ih prihvatite od srca, uživajte u vremenu provedenom s njima i bit ćete sretniji, a manje pod stresom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije