Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Isprobajte ove vježbe za bolji seks!

Isprobajte ove vježbe za bolji seks!

Isprobajte ove vježbe za bolji seks!
  • Objavljeno: Nedjelja, 04.09.2016.
  • Broj pregleda: 1.545
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Niste zadovoljni seksualnim životom? Ako mislite da bi vaš seksualni život trebao biti intenzivniji ili da vam nedostaje kondicije i fleksibilnosti, na pravom ste mjestu. U nastavku vam donosimo vježbe koje će zadovoljiti vaše seksualne apetite u svakom pogledu.

Kardio vježbe

Ova vrsta vježbe može pojačati užitak vaš i partnerov užitak. Aktivnost koja ubrzava rad srca i disanje, poput brzog hodanja, biciklizma ili plivanja, smanjuje stres i može povećati protok krvi u cijelom tijelu. A to znači i na intimnom području i na abdomenu. To je plus za oba spola: kod muškaraca pruža jače erekcije, a kod žena veću uzbuđenost.

Jačanje trbušnih i leđnih mišića

Snažni i fleksibilni trbušni i leđni mišići podupiru cijelo tijelo. To uključuje i aktivnosti u krevetu.

Poza žabe

Iako ne zvuči seksi, stajanje u ovoj pozi učinit će vas fleksibilnijim tijekom vođenja ljubavi. To je intenzivna vježba izdržljivosti koja jača unutarnju stranu bedara, prepone i kukove. Ova poza oslobađa od stresa što može biti pravo olakšanje kada su u pitanju aktivnosti u krevetu.

Izvijanje unatrag

Kleknite i savijte tijelo unazad pod kutem od 45 stupnjeva na nekoliko sekundi. Potom se vratite u početni položaj, opustite tijelo i ponovite vježbu nekoliko puta. Vježba zahtjeva izdržljivost.

Kegelove vježbe

Jačanjem zdjelice jačate i svoje orgazme. Ovu vježbu češće izvode žene iako se preporuča i muškarcima jer može spriječiti prerane ejakulacije. Istraživanja su pokazala da pola ljudi ovu vježbu ne izvodi ispravno.

Dame, ako stavite prst u vaginu, trebale biste osjetiti stisak i povlačenje prema gore. Muškarci, pružite lagani otpor prstu pokušavajući podići penis.

Daska

To je savršen način za jačanje najdubljeg sloja trbušnih mišića, zajedno s nadlakticama, bedrima i stražnjicom. Ovi mišići vam pomažu u stabilizaciji. Zadržite položaj 60 sekundi ili dulje.

Mačka

Razmislite o ovoj joga pozi kao o još jednom obliku predigre. Mačka opušta kralježnicu, pomaže vam ujednačiti ritam disanja i fokusira vas na neprekidan tok izvođenja vježbe.


Podizanje kukova

Ovom vježbom učvršćujete stražnjicu i leđa te pospješujete izdržljivost i fleksibilnost.

Vježbanje u paru

Parovi koji se zajedno bave fizičkom aktivnošću imaju bolje seksualne odnose. Osim što ćete nakon treninga biti fizički privlačniji partneru, usklađivanjem tempa trčanja i disanja jačate emocionalni aspekt vaše veze.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Kako zavoditi horoskopske znakove

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije