Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

30 minutni kružni trening

30 minutni kružni trening

30 minutni kružni trening
  • Objavljeno: Srijeda, 13.03.2013.
  • Broj pregleda: 3.892
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Zašto volimo kružni trening?

Kružni trening je odličan za one kojima jednolična tjelovježba brzo dosadi. Brzo izmjenjivanje vježbi će vam pomoći da dnevno trošite čak 30% više kalorija. Kombiniraju se vježbe snage i aerobne vježbe. Na taj način mršavite, a istovremeno oblikujete tijelo.

Kružni trening predstavlja set vježbi snage i aerobnih vježbi s malo ili nimalo odmora između setova. Sve što će vam trebati su pod i bučice od 1 do 3 kilograma.

Cilj 1: ukloni mast i učvrsti mišiće

Vježbe snage radite 1 minutu, zatim 1 minutu kardio vježbe koje su u skladu s vašom kondicijom. Napravite 3 kruga, odnosno 3 ponavljanja svake vježbe.

U 36 minuta ćete sagorjeti 270 do 360 kalorija.

Cilj 2: oblikovanje tijela

Vježbe snage radite po 1 minutu bez pauze između vježbi. Napravite 4 kruga bez odmora.

U 24 minute ćete sagorjeti oko 210 kalorija.

Cilj 3: zabava i mršavljenje

Napravite pauzu od 10 sekundi između vježbi. Napravite 2 kruga. Ako ste početnik, neka intenzitet bude nešto niži.

U 30 minuta ćete sagorjeti 170 do 330 kalorija.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije