Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

5 najboljih vježbi koje možete odraditi za radnim stolom

5 najboljih vježbi koje možete odraditi za radnim stolom

5 najboljih vježbi koje možete odraditi za radnim stolom
  • Objavljeno: Četvrtak, 22.09.2016.
  • Broj pregleda: 645
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Umjesto surfanja na internetu i pregledavanja Facebooka, slobodno vrijeme iskoristite za razgibavanje i vježbanje. Ako ste zaista dosljedni, s vremenom možete oblikovati tijelo i potaknuti mršavljenje.

Preporuka je svaki dan imati podsjetnik da je vrijeme za rekreaciju. Tako nećete zaboraviti na vježbanje i bolje ćete se osjećati.

U nastavku vam donosimo 5 vježbi koje možete odraditi za svojim stolom!

Vježba za bicepse

Ovom vježbom ćete ojačati ruke. Potrebna vam je stolica i stol.

Dok sjedite na stolici, stavite dlanove na donju stranu stola. Držite se uspravno i pokušajte podići stol gurajući s obje ruke.

Smršavite uz ove vježbe za cijelo tijelo!

Zadržite tu poziciju dok ne osjetite umor u rukama. Opustite ruke, odmorite nekoliko sekundi i ponovite vježbu nekoliko puta.

Vježba za trbušne mišiće

Ovo je vježba koju možete raditi da nitko ne primijeti. Aktivirat ćete donji dio trbuha i poprečne mišiće.

Dok sjedite na stolici, stavite desni lakat na stol. Podignite desno koljeno dok ne dodirne donju stranu stola. Gurajte lakat prema dolje, zategnite trbušne mišiće i zadržite taj položaj 30 sekundi. Prebacite se na lijevu ruku i nogu, i ponovite vježbu.

Čučnjevi

Čučnjevi će aktivirati stražnjicu i mišiće nogu. Ako nosite cipele s visokom potpeticom, skinite ih kada radite ovu vježbu.

Odmaknite stolicu kako biste dobili dovoljno prostora za čučnjeve. Stanite korak dalje od stolice i obje ruke stavite iza glave. Krenite u poziciju čučnja sve dok ne budete par centimetara od stolice. Zadržite položaj. Ustanite i ponovite vježbu nekoliko puta.

Vježba za tricepse

Za jačanje ove skupine mišića potrebno je uložiti više vremena.

Isprobajte intenzivne vježbe za ravan trbuh!

Stavite dlanove na rub stola i napravite korak naprijed. Polako savijte koljena i spuštajte se sve dok laktovi ne budu pod kutem od 90 stupnjeva. Polako ustajte sve dok ruke nisu opet u početnom položaju a koljena ravna. Ovu vježbu možete izvoditi i uz pomoć stolice.

Vježba za listove

Ova vježba zateže mišiće listova i zahtijeva održavanje ravnoteže.

Stanite pored stola i oslonite se jednom rukom na njega. Noge trebaju biti ravne i polako se podižite na prste. Zadržite taj položaj 3 sekunde. Polako se vraćajte u početni položaj i ponoviti vježbu nekoliko puta. Možete ju izvoditi i na jednoj nozi te na taj način više aktivirati mišiće nogu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije