Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

5 pokreta koji će istopiti mast na trbuhu!

5 pokreta koji će istopiti mast na trbuhu!

5 pokreta koji će istopiti mast na trbuhu!
  • Objavljeno: Petak, 05.08.2016.
  • Broj pregleda: 11.130
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ravan, snažan i jak trbuh je puno više od lijepog izgleda. Mišići trbuha će vam omogućiti pravilno držanje. Stabiliziraju zdjelicu i kralježnicu, i smanjuju rizik od nastanka bolova na području leđa, ramena i vrata.

Ovim treningom ćete ojačati sve mišiće trbuha i potaknut ćete sagorijevanje masti. Trening radite barem 3 puta tjedno. Svih 5 vježbi napravite bez pauze. Jednom kada dovršite krug vježbi, napravite pauzu od 2 minute i ponovite cijeli krug još 2 puta.

Vježba 1

Stanite na koljena. Ruke su direktno ispod ramena, a koljena ispod kukova. Zategnite mišiće trbuha i podignite trup tako da ste u položaju za sklekove. Cijelo vrijeme mišiće trbuha držite zategnutima. Leđa cijelo vrijeme trebaju biti potpuno ravna. Trbuh lagano podignite prema stropu i zategnite ga što više možete. Držite ovaj položaj barem 1 minutu.

Vježba 2

Sjednite na desni kuk i lijevi lakat stavite direktno ispod lijevog ramena. Koljena trebaju biti spojena i lagano savijena, a stopala ravno na podu, jedno na drugome. Podignite trup prema stropu tako da je tijelo u ravnini. Zategnite mišiće lijeve strane trupa i podignite kuk prema stropu tako da je u ravnini sa stopalima i ramenima. Zadržite ovaj položaj 3 sekunde, spustite se i napravite 10 ponavljanja.

Vježba 3

Legnite na leđa. Podignite noge i lagano savijte koljena. Ruke stavite uz tijelo tako da su dlanovi okrenuti prema podu. Zategnite mišiće trbuha, podignite kukove i zarotirajte ih u desnu stranu. Zadržite položaj 3 sekunde i vratite se u početni položaj. Noge cijelo vrijeme trebaju biti u zraku. Ponovite isto s drugom stranom. Nastavite izmjenjivati strane i napravite 10 ponavljanja sa svakom stranom.

Vježba 4

Uzmite bučicu od 2 do 3 kilograma. Stanite tako da su stopala u ravnini s kukovima i koljena lagano savijena. Zategnite mišiće trbuha. Ispružite ruke iznad desnog ramena i lagano zarotirajte trup. Zategnite mišiće čitavog trupa i spuštajte bučicu prema vanjskoj strani lijevog koljena. Zadržite ovaj položaj nekoliko sekundi i vratite se u početni položaj. Napravite 15 ponavljanja sa svakom stranom.

Vježba 5

Legnite na leđa tako da su noge podignute i koljena savijena pod pravim kutem. Ispružite ruke u stranu i dlanove okrenite prema stropu. Zategnite mišiće trbuha i spuštajte noge u desno. Ramena cijelo vrijeme trebaju biti na podu. Vratite noge u početni položaj i isto ponovite s drugom stranom. Nastavite izmjenjivati strane i napravite 10 ponavljanja sa svakom stranom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije