Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Aerobik - ples i tjelovježba

Aerobik - ples i tjelovježba

Aerobik - ples i tjelovježba
  • Objavljeno: Srijeda, 05.01.2011.
  • Broj pregleda: 2.533
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Pokrenite se!

Danas se većina ljudi jako ograničeno kreće. Najveća fizička aktivnost ima je šetnja do parkirališta ili autobusne stanice. Čak i mladi ljudi ne vole fizičko opterećenja. Nedostatak kretanja loše utječe na zdravlje i sposobnost ljudi u svim područjima života.

Medicinske studije pokazuju da tjelovježba pomaže poboljšanju mentalnog zdravlja, cirkulaciji krvi i štiti tijelo od bolesti srca. Fizička aktivnost je ono što ljudi trebaju za normalno funkcioniranje, za poboljšanje zdravlja i sveukupnog stanja.

Aerobne vježbe uključuju takve vrste vježbi, kada morate imati dovoljno kisika dugo vremena. One postavljaju zahtjeve za tijelo, prisiljavajući ga da poveća potrošnju kisika. Kao rezultat toga, događaju se povoljne promjene u plućima, srcu i krvožilnom sustavu. Moglo bi se reći da redovita aerobna aktivnost povećava sposobnost tijela da primi zrak kroz pluća, povećavajući ukupni protok krvi, a krv učinkovito provodi jedan od svojih glavnih funkcija - transport kisika.

Sada se aerobnim vježbama pridaje značaj koji zaslužuju. Aerobne vježbe su vježbe za izdržljivost, koje su povezane s postizanjem ravnoteže između potreba tijela za kisikom i njegovog dostavljanja. Tijelo reagira na povećanu potražnju za kisikom ili na pozitivne fizičke promjene. Ovdje su neke od promjena:

  • Ukupni volumen krvi se povećava toliko, da je mogućnost opskrbe kisikom poboljšan, stoga osoba ima veću izdržljivost za vrijeme intenzivne fizičke aktivnosti.
  • Volumen pluća je povećan, a neke studije povezuju povećan volumen pluća sa dužim životnim vijekom.
  • Srčani mišić ojača i bolje isporučuje krv.
  • Sadržaj lipoproteina visoke gustoće je povećan, omjer ukupnog kolesterola se smanjuje, što smanjuje rizik od ateroskleroze.
  • Kosti ojačavaju.
  • Aerobne vježbe pomažu da se nosite s fizičkim i emocionalnim stresom.
  • Aerobne vježbe su pravi način za gubitak težine ili održavanje normalne težine. To je aspekt koji privlači mlade djevojke da se uključe na aerobik.
  • Poboljšana je koordinacija pokreta.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije