Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Do čvrste stražnjice u samo 4 pokreta

Do čvrste stražnjice u samo 4 pokreta

Do čvrste stražnjice u samo 4 pokreta
  • Objavljeno: Srijeda, 24.07.2013.
  • Broj pregleda: 2.945
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovaj trening će aktivirati mišiće stražnjice, zadnje lože i trbuha. Prva 2 pokreta su odlična za donji dio trbuha, s kojim u pravilu imamo najviše problema.

Vježba 1

Sjednite na pod  sa savijenim koljenima. Uzmite loptu za pilates i stavite ju  iza leđa. Nagnite se unazad, ispružite ruke prema naprijed, dlanove okrenite prema podu i napnite mišiće trbuha. Ruke ispružite u stranu i udahnite. Dok ih spajate izdahnite. Napravite 15 ponavljanja.

Vježba 2

Legnite na leđa i stavite debeli jastuk ispod stražnjice. Savijte koljena i primaknite ih prsima. Ruke stavite uz tijelo. Udahnite i ispružite noge dijagonalno. Izdahnite i primaknite koljena prstima. Napravite 15 ponavljanja.

Vježba 3

Stanite na sve četiri, ruke trebaju biti točno ispod ramena, a koljena ispod kukova. Loptu za pilates stavite iza lijevog koljena i podignite lijevu nogu prema stropu. Stanite i vratite se na početak. Napravite 10 ponavljanja, zamijenite strane i ponovite isto.

Vježba 4

Stanite na sve četiri, ruke trebaju biti točno ispod ramena, a koljena ispod kukova. Stavite loptu za pilates iza lijevog koljena i podignite nogu prema stropu. Udarite petom stražnjicu ili ju primaknite što više možete. Stanite i vratite se na početak. Napravite 15 ponavljanja, zamijenite strane i isto ponovite s desnom nogom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije