Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Do zategnutog tijela na brz i jednostavan način

Do zategnutog tijela na brz i jednostavan način

Do zategnutog tijela na brz i jednostavan način
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 16.03.2009.
  • Broj pregleda: 1.260
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Previše ste zauzeti, preumorni ili, jednostavno, nezainteresirani za odlazak u teretanu. E pa, onda poslušajte savjete britanskih fitness instruktora, i iskoristite svaki slobodan trenutak u kući ili na poslu da biste zategli mišiće. A čak vam ni posebna oprema nije potrebna. Idealno bi bilo kada biste ovaj program vježbanja kombinirali sa polusatnim šetnjama, jer ćete tako sagorjeti više masti.

U krevetu: Zategnite trbuh

Ukoliko spavate na tvrdom madracu, ovu vježbu možete da radite i u krevetu prije nego što ujutru ustanete. U suprotnom, morat ćete ustati iz kreveta i raditi vježbu na podu. Ova vježba će vam pomoći da učvrstite bazne trbušne mišiće, i jednom kada se naviknete raditi ovu vježbu, moći ćete da je radite sjedeći, ležeći ili stojeći bilo kada i bilo gdje.

Vježba: Lezite na leđa, savijte koljena i malo ih raširite. Uvucite trbušne mišiće i držite ih tako 15 sekundi dišući normalno. Napravite set od 15 ponavljanja i mišići trbuha će vam postati čvršći.

U kupaonici: Zategnite ruke

Pronađite zid koji možete iskoristiti radi uspravnih sklekova. Princip je isti - radite uza zid sklekove, i to seriju od 12 ili 15, koliko možete izdržati, a onda napravite malu pauzu od 30 sekundi, pa napravite još dva seta.

Na putu do posla: Zategnite zadnjicu

Potrošite pet minuta penjući se uza stepenice i silazeći niz njih, postepeno ubrzavajući.

Na poslu: Za tanji struk

Ispravite leđa, razmaknite noge, koljena lagano savijte, a trbuh uvucite. Uzmite po bocu punu vode (najbolje onu od 1,5 litara) u ruke i podižite ih u visini ramena, pri tome ne pomičite kukove. Napravite set od šest vježbi, a zatim napravite pauzu od 30 sekundi, pa sve to ponovite još jednom.

Dok spremate večeru: Vježbe za ramena

Ovu vježbu možete raditi i stojeći i sjedeći. Ukoliko je radite sjedeći, vodite računa da vam kralježnica bude ispravljena i da se ne naginjete naprijed ili nazad. Dakle, uzmite u svaku ruku bocu punu vode i savijajte ruke u laktovima. Napravite tri seta od po 12 ili 15 ponavljanja sa pauzom od 30 sekundi između svakog seta.

Dok gledate TV: Zategnite noge

Ove vježbe će vam pomoći da definirate zadnjicu i noge, a poboljšat ćete centar za ravnotežu i sagorjeti kalorije. Stanite tako da stolica bude iza vas. Koraknite unazad, i spustite se na stolicu kao da ćete sjesti, ali se zaustavite čim se približite sjedištu stolice, i onda ustanite. Možete držati ruke ispružene naprijed zbog ravnoteže. Napravite set od 15 ponavljanja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije