Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Istopite masno tkivo u samo 15 minuta!

Istopite masno tkivo u samo 15 minuta!

Istopite masno tkivo u samo 15 minuta!
  • Objavljeno: Utorak, 12.07.2016.
  • Broj pregleda: 3.567
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Prvi krug

Ovaj trening traje samo 15 minuta, a pomoći će vam u oblikovanju čitavoga tijela: ruku, ramena, nogu, stražnjice, leđa i trbuha. Trening se sastoji od 3 kruga, a svaki krug se sastoji od 4 različite vježbe. Svaki krug radite po 5 minuta. Napravite po 10 ponavljanja svake vježbe i nastavite raditi svaku vježbu što dulje i više možete. Između svakog kruga napravite kratku pauzu. Vrijeme odmora ćete odrediti sami jer ovisi o vašoj kondiciji.

Vježba 1

Stanite tako da su stopala raširena malo više od širine ramena. Uzmite bučice i ispružite ih ispred tijela tako da su u ravnini s ramenima. Dlanove okrenite jedan prema drugome. Savijte koljena tako da su bedra paralelna s podom. Uspravite tijelo i ispružite ruke prema stropu, potom se spustite i približite bučice ramenima. Napravite 10 ponavljanja.

Vježba 2

Stanite tako da su noge raširene u ravnini kukova. Uzmite bučice i držite ruke sa strane uz tijelo. Iskoračite desnom nogom i savijte koljeno. Spustite tijelo tako da je desno bedro paralelno s podom. Savijte laktove i podignite bučice prema ramenima. Vratite se u početni položaj i isto napravite s drugom nogom. Napravite 10 ponavljanja sa svakom nogom.

Vježba 3

Zauzmite položaj za sklekove, a ruke stavite na bučice. Savijte desni lakat i podignite bučicu tako da su ruke uz trup. Spustite bučicu nazad na pod. Isto ponovite s drugom stranom i napravite 10 ponavljanja sa svakom stranom.

Vježba 4

Stanite tako da su stopala raširena u ravnini ramenima. Uzmite bučice i dlanove okrenite jedan prema drugom i laktove usmjerite prema van. Ispružite ruke i podignite utege iznad glave. Spustite utege i vratite se u početni položaj. Napravite 10 ponavljanja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije