Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Izravnajte trbuh u samo 4 tjedna!

Izravnajte trbuh u samo 4 tjedna!

Izravnajte trbuh u samo 4 tjedna!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 23.05.2016.
  • Broj pregleda: 3.058
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ravan i zategnut trbuh je nešto što svi želimo. Nažalost, postići ravan trbuh je jedan od najtežih izazova kada govorimo o oblikovanju tijela. Za vas donosimo trening koji će vam pomoći ukloniti suvišne kilograme s trbuha. Da bi rezultati bili još bolji, svakako počnite paziti na prehranu. Konzumirajte cjelovite namirnice, a izbjegavajte procesuiranu hranu, zasićene masti, jednostavne ugljikohidrate i gluten.

Trbuh je središnji dio vašeg tijela. Da biste ga oblikovali i učvrstili, morate raditi puno više od običnih trbušnjaka. Trebate aktivirati sve mišiće trbuha. Ovaj trening radite 6 puta tjedno i kombinirajte ga s 30 do 60 minuta aerobnih vježbi.

Vježba 1

Stanite u izdržaj. Primaknite desnu nogu prsima. Rotirajte trup tako da je vanjska strana desnog bedra okrenuta prema podu. Spuštajte tijelo tako da sjednete na desni kuk. Vratite tijelo u početni položaj i ispružite desnu nogu. Vratite se na početak. Napravite 30 do 40 ponavljanja i ponovite isto s drugom stranom.

Vježba 2

Legnite na leđa. Spojite i ispružite noge. Polako rotirajte kukove u lijevu stranu. Lijevu ruku stavite ispod glave, a desnu ispružite u stranu tako da dlan okrenete prema podu. Podignite noge i cijelo vrijeme ih držite dijagonalno. Polako ih spuštajte prema podu. Napravite 30 do 40 ponavljanja i ponovite isto s drugom stranom. Mišići trbuha trebaju cijelo vrijeme biti zategnuti.

Vježba 3

Legnite na pod. Raširite noge. Stopala usmjerite prema stropu, a ruke stavite iza glave. Rotirajte desnu nogu prema van tako da stopalo usmjerite ustranu, potom podignite nogu. Zategnite mišiće unutarnjih bedara, spustite nogu i vratite se u početni položaj. Napravite 30 do 40 ponavljanja i isto ponovite s drugom stranom.

Vježba 4

Legnite na leđa. Noge i stopala u potpunosti ispružite. Desnu ruku stavite iza glave. Lijevom rukom uzmite bučicu od 2 do 3 kilograma i ispružite ju iza glave. Podignite noge tako da su savijene pod pravim kutem. U isto vrijeme, podignite glavu i spustite lijevu ruku do kuka. Vratite se u početni položaj. Napravite 30 do 40 ponavljanja i ponovite isto s drugom stranom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije