Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Izravnajte trbuh u samo 5 poteza!

Izravnajte trbuh u samo 5 poteza!

Izravnajte trbuh u samo 5 poteza!
  • Objavljeno: Utorak, 03.05.2016.
  • Broj pregleda: 2.665
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Za većinu ljudi je mršavljenje na području trbuha poput nemoguće misije. Zapravo, kada je u pitanju mršavljenje, najteže se rješavamo masti upravo na području trbuha zato što je za ravan trbuh potrebno paziti što jedete i raditi vježbe koje aktiviraju sve mišiće abdomena.

Vježba 1

Zauzmite položaj za izdržaj i oslonite se na dlanove. Podignite kukove, a ramena držite u ravnini sa zapešćima. Desnu nogu primaknite desnom laktu, potom ju ispružite u lijevu stranu ispod lijeve noge, zatim opet koljeno primaknite laktu. Ovo se broji kao jedno ponavljanje. Napravite ih što više u 60 sekundi i ponovite isto s drugom stranom.

Vježba 2

Zauzmite položaj za izdržaj i oslonite se na podlaktice. Ispružite desnu ruku ispred sebe i zamahnite njome u stranu. Leđa cijelo vrijeme trebaju biti potpuno ravna, a mišići trbuha zategnuti. Vratite se u početni položaj i ponovite isto s drugom stranom. Izmjenjujte strane 60 sekundi.

Vježba 3

Legnite na leđa. Ruke stavite ispod stražnjice. Ispružite i podignite noge. Donji dio leđa cijelo vrijeme treba biti na podu. Noge držite ravnima i desni gležanj prebacite preko lijevog. Potom zamijenite stranu i nastavite ih izmjenjivati 60 sekundi.

Vježba 4

Zauzmite položaj za bočni izdržaj. Ruke, ramena i kukove držite ravno i zategnite mišiće trbuha. Ispružite desnu ruku iznad tijela, potom njome zamahnite ispod trupa. Vratite ruku iznad tijela kako biste napravili 1 ponavljanje. Napravite što više ponavljanja u 60 sekundi, potom zamijenite strane.

Vježba 5

Uzmite bučicu od 5 kilograma. Sjednite na pod i bučicu primaknite prsima. Podignite noge, stopala prekrižite i rotirajte trup u obje strane tako da bučicu što više primaknete podu. Noge cijelo vrijeme trebaju biti podignute. Nastavite izmjenjivati strane i napravite što više ponavljanja u 60 sekundi.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije