Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Joga za opuštanje

Joga za opuštanje

Joga za opuštanje
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 09.06.2014.
  • Broj pregleda: 866
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Osim što će opustiti vaš um, ovi pokreti će vam pomoći da opustite, ali i učvrstite mišiće cijelog tijela.

Pas

Za prsa, leđa i ruke.

Zauzmite stav za sklekove. Dlanove stavite na pod tako da su u ravnini s ramenima. Spustite kukove, gornji dio stopala treba biti u potpunosti na tlu. Podižite prsa. Zadržite položaj, oslonite se na dlanove, udahnite i izdahnite duboko 5 puta. Vratite se u početni položaj i napravite 4 do 8 ponavljanja.

Vrana

Za ramena i trbuh.

Čučnite, stavite ruke na pod tako da su u ravnini s ramenima. Savijte koljena i podignite pete. Potkoljenice naslonite na ruke. Napnite mišiće trbuha, zatim polako podižite kukove. Podižite noge tako da uopće ne dodiruju pod, a ravnotežu održavajte rukama i leđima. Napravite 3 ponavljanja. Ako vam je preteško, nemojte istovremeno podignuti obje noge, veći ih podižite naizmjenično.

Podizanje stražnjice

Za stražnjicu i zadnju ložu.

Legnite na leđa. Savijte noge tako da su pete u ravnini s koljenima. Stopala moraju biti paralelna jedno s drugim, ruke uz tijelo, dlanovi okrenuti prema podu. Podignite kukove nekoliko centimetara od poda i ispružite desnu nogu. Brojite do 12. Kukove držite mirno i zamijenite nogu. Ponovite 10 puta sa svakom nogom.

Kraljevski ples

Za ramena i kvadricepse.

Stanite tako da su stopala spojena. Oslonite se na desnu nogu, a lijevu ispružite unazad. Savijte koljeno i lijevom rukom primite gležanj. U isto vrijeme ispružite desnu ruku. Udahnite i izdahnite duboko 5 do 10 puta, zamijenite strane i ponovite.

Istezanje bedara

Za stražnjicu, unutarnju stranu bedara i listove.

Čučnite i podignite pete. Lijevu nogu ispružite u stranu, petu spustite na pod, a nožne prste raširite. Spojite ruke ispred prsa, laktove usmjerite u stranu. Udahnite i izdahnite 10 puta, zamijenite strane i ponovite. Ako vam je ovo preteško, ruke držite na podu kako biste se oslonili.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije