Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako ostati aktivan tijekom ljeta?

Kako ostati aktivan tijekom ljeta?

Kako ostati aktivan tijekom ljeta?
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 28.07.2014.
  • Broj pregleda: 9
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vrući ljetni dani su tu, ali to ne znači da vaša svakodnevna tjelovježba treba ispaštati samo zato što su temperature visoke.

Umjesto da vrućinu koristite kao dodatan izgovor za izbjegavanje vježbanja, pronađite načine da uživate u ljetu i ostanete aktivni.

Vježbajte ujutro

Na dane kada je prognozirano da će biti vruće, navijte alarm malo ranije kako biste mogli iskoristiti jutarnju svježinu za vježbanje.

Osim što ćete vježbati prije početka vrućih sati, započet ćete dan na najbolji mogući način jer će hormoni sreće preplaviti vaš mozak.

Zahtjevnije treninge radite u zatvorenome

Iako uživate u vježbanju u prirodi, ponekad je bolje vježbati u klimatiziranom prostoru, naročito kada su vrućine nepodnošljive.

Najteže treninge ostavite za zatvoreni prostor kako biste smanjili rizik od nastanka toplotnog udara. Ostale dane vježbajte na otvorenome, ali u doba kada temperature počinju padati.

Trčite na kiši

Ako obožavate trčanje u prirodi, a ljetne vrućine vam to otežavaju, iskoristite kišne dane. Kada je za dan predviđeno da će padati kiša, planirajte vježbanje na otvorenome.

Malo kiše će vas rashladiti, a istovremeno ćete se zabaviti, što će vas potaknuti da ne preskačete svoje svakodnevno vježbanje.

Vježbajte u vodi

Istraživanja su pokazala da je vježbanje u vodi odlično za zdravlje krvožilnog sustava, a ujedno ne stvara pritisak na zglobove.

Vježbanje u bazenu, moru, rijeci ili jezeru će vas rashladiti, a bit će jednako učinkovito kao vježbanje na suhome. Igrajte odbojku u vodi, plivajte na razne načine i radite vježbe snage koristeći vlastito tijelo.

Ugledajte se na djecu

Kada je vani vruće, rashladite se na zabavne načine uz razne igre kojih se sigurno sjećate iz djetinjstva.

Špricajte se pištoljem na vodu, trčite kroz prskalice ili pak čekajte da zađe sunca i igrajte se lovice, skrivača i raznih drugih igara koje zahtijevaju fizičku aktivnost.

Pođite u šoping

Ako vam je prevruće da biste šetali na otvorenom, odite do obližnjeg šoping centra i šećite. Ne morate nužno trošiti novce, ali ćete definitivno potrošiti kalorije.

Pronađite hladnije mjesto

Gdje god da živite, sigurno postoje mjesta gdje osobe koje trče, šeću ili voze bicikle najčešće odlaze tijekom ljeta.

Možda je to u blizini nekog jezera, mora ili u šumi. Potrudite se i strpljivo potražite mjesto koje će postati vaše tijekom vrućih ljetnih dana.

Završite dan šetnjom

Kada je sunce gotovo zašlo, šećite se po kvartu sa susjedima ili psom. Dan ćete završiti tjelovježbom, a istovremeno se opustiti prije spavanja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije