Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako oživjeti uspavani metabolizam?

Kako oživjeti uspavani metabolizam?

Kako oživjeti uspavani metabolizam?
  • Objavljeno: Nedjelja, 10.10.2010.
  • Broj pregleda: 2.276
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ključ do gubitka težine i njenog održavanja je dobar metabolizam. Način na koji naše tijelo koristi hranu i pretvara ju u energiju je stvar metabolizma. Metabolizam proizvodi fizičke i kemijske reakcije u cilju da nam omogući disanje, zadržavanje topline, rast i razvoj.

Svi imamo jedinstven bazalni metabolizam. To je iznos energije koja je potrebna za osnovne životne funkcije. Dobra vijest za one koji žele izgubiti na težini je da imamo mogućnost promijeniti bazalni metabolizam. Dob i genetika su uvijek krivi za usporavanje metabolizma, ali postoje načini kako ga možete oživiti.

Jedite česte manje obroke

Izgladnjivanje će uzrokovati da vaše tijelo zadržava mast kao pohranjenu energiju. Razmislite o ovom: ako je zadnji obrok u danu bio u 19 sati, a sljedeći obrok oko podneva sljedećeg dana, vaše tijelo je bilo 17 sati bez goriva. Preskakanje obroka usporava metabolizam, razine šećera u krvi su izvan kontrole i vjerojatno će uzrokovati prejedanje kasnije tijekom dana kada je metabolizam najsporiji.

Jedite hranu koja ubrzava metabolizam!

Izazovite svoje mišiće

Poticanje rasta mišića kroz trening otpora povećava metabolizam i sagorijevanje masti, čak kada ne radite ništa. Mišići sagorijevaju više energije od masnoća.

Tjelovježba tri dana u tjednu 30-45 minuta će dati odlične rezultate i potaknuti sagorijevanje masnoća.

Znojite se

Tjelovježba koja povećava otkucaje srca 75 posto ili više će pojačati metaboličku stopu tijekom i nakon vježbanja.

Intervalni trening zasigurno će oživjeti trom metabolizam. Intervalni trening uključuje kratke izmjene visokoenergetske kardiovaskularne vježbe u kombinaciji s vježbama nižeg intenziteta.

Pijte dovoljno vode

Svaki sustav u našem tijelu ovisi o vodi, kako bi funkcionirao učinkovito i efikasno. Pijenje vode potiče funkcioniranje naših stanica, organa i cijelog sustava. Nedostatak vode uzrokuje dehidraciju, umor i sporiji metabolizam.

San

Biološki sat i razine hormona se jako oslanjaju na dobar san. Između sedam i osam sati sna omogućuje tijelu da se odmori, obnovi i ponovno izgraditi stanice koje rade kako bi stimulirale metabolizam. Spavanje manje od šest sati uzrokuje stres na tijelo.

Budite svjesni veze uma i tijela

Ostanite svjesni veze između uma i tijela prilikom vježbanja. Usredotočite se na rad mišića, kako se vaše tijelo osjeća i pokreće.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije