Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako se oporaviti nakon treninga?

Kako se oporaviti nakon treninga?

Kako se oporaviti nakon treninga?
  • Objavljeno: Utorak, 26.04.2011.
  • Broj pregleda: 4.092
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sauna

Sauna je idealna i najbolja stvar koju možete učiniti kako bi se tijelo opustilo. Nakon vježbanja, vaše tijelo je napeto, a posebno mišići i bez obzira koliko istezanja radili, gotovo uvijek se osjećate umorno.

Zbog topline u sauni, otvaraju se i zatvaraju žlijezde znojnice i kapilare. Sa znojenjem, toksini izlaze iz tijela i tako se ono čisti.

Sauna također smanjuje razinu hormona stresa. Kada se vježba ujutro i nakon toga ode u saunu, to vam omogućuje da se osvježite i pripremite za naporan dan. Ako se vježba u večernjim satima, a zatim odlazi u saunu, ona omogućava tijelu da se opusti prije spavanja.

Mnogi ljudi nakon treninga često odlaze u saunu. To ih opušta i vraća im snagu nakon napornog treninga. Iz toga razloga nemaju problema s bolnim i umornim tijelom. Dan im se nastavlja bez umora, nervoze i bolnog tijela.  Također, sauna čisti pore nakon čega je koža glatka i mekana.

Hlađenje je važan dio ciklusa. Malo se ohladite prije odlaska pod tuš. Možete odabrati topli tuš i postepeno dodavati hladnu vodu. Ako vam više odgovara, možete otići odmah pod hladan tuš. 

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije