Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako trening snage učiniti djelotvornijim?

Kako trening snage učiniti djelotvornijim?

Kako trening snage učiniti djelotvornijim?
  • Objavljeno: Utorak, 31.03.2015.
  • Broj pregleda: 403
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Trening snage je progresivan, odnosno što više povećavate intenzitet, to ćete postajati jači, otporniji i trening će postajati intenzivniji i primjećivat ćete sve bolje rezultate.

Postoje određeni načini da povećate intenzitet vježbanja. Uvijek možete dodati još više tereta, stoga vam donosimo nekoliko drugačijih načina pomoću kojih će vaši treninzi snage postati još djelotvorniji.

Promijenite kut

Ovo je jedan od najlakših načina da prisilite tijelo da radi pod većim naporom. Što češće mijenjate kutove vježbanja, to će tjelovježba biti učinkovitija. Primjerice, dok radite sklekove, radite ih tako da se oslonite na stepenicu. To je jedna lagana modifikacija tipičnih sklekova koja će mišiće staviti pod dodatan napor.

Smanjite stabilnost

Dok radite treninge snage, usporite ponavljanja. To će vam smanjiti stabilnost tijela i povećati napor. Za kardiovaskularne tjelovježbe možete mijenjati brzinu izvođenja vježbi. To je odličan način da povećate sagorijevanje kalorija. Neke vježbe je odlično raditi na nestabilnim površinama, kao što su bosu ili pilates lopta.

Mijenjajte brzinu izvođenja vježbi

Dok radite vježbe snage, izmjenjujte ritam vježbanja jer ćete na taj način staviti dodatan napor na mišiće. Mijenjanje brzine vježbanja je za tijelo zahtjevnije od izvođenja većeg broja ponavljanja. Istraživanja su pokazala da učestalim mijenjanjem brzine izvođenja vježbi možete povećati potrošnju kalorija u stanju mirovanja odmah nakon treninga.

Kombinirajte vježbe

Što više mišića istovremeno naprežete, to je tijelo pod većim naporom. Najbolje je da kombinirate vježbe koje su za različite mišićne skupine. Primjerice, u jednom treningu radite vježbe koje će aktivirati mišiće trbuha, nogu i leđa. Najbolji su oni treninzi koji uključuju vježbe za cijelo tijelo jer ćete tako najbrže doći do ujednačenih rezultata.

Ostavite prostora za odmor

Vježbe snage su učinkovite jedino onda ako mišićima ostavljate dovoljno vremena za oporavak. Potrebno je raditi pauzu svaka dva dana. Iako vam se možda čini da će rezultati biti bolji ako ne radite pauzu, zavaravate se. Veliki broj istraživanja je pokazao da su vježbe snage najdjelotvornije tek onda ako dopuštate mišićima da se oporave, odnosno ako radite pauze između treninga.

Spavajte dovoljno

Redovita tjelovježba i pravilno izvođenje vježbi snage, kao i usvajanje zdravih prehrambenih navika neće značiti ništa ako nećete dovoljno spavati. Adekvatna količina sna, odnosno najmanje 7 sati dnevno, je potrebna za pravilan rast, razvoj i rad svake tjelesne stanice, uključujući i one koje pronalazimo u mišićima. Ako ste neispavani, vaši treninzi neće moći biti dovoljno intenzivni, a ako treninzi nisu dovoljno intenzivni, niti rezultati neće biti dovoljno dobri.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije